Freshful by eMAG introduce în sortimentația ultra-fresh legumele “Din Grădină”

  Freshful by eMAG introduce în sortimentația ultra-fresh legumele “Din Grădină”

În contextul așteptării formei finale a strategiei europene „From farm to fork” pentru România, producătorii de legume din Dâmbovița lansează împreună cu Freshful by eMAG legume „Din Grădină”, produse cu gust obținute din semințe ale unor soiuri cu tradiție în România și crescute fără pesticide și erbicide.

Astfel, soiuri de legume sunt disponibile deja în aplicația Freshful și vor continua să apară în sortimentația ultra-fresh până târziu în luna noiembrie: roșii "de masă" Zadurella, roșii "Inimă de bou", roșii "de gradină" Rose, vinete de salată, dovlecei "Patichon", ardei iuți "Sahem" și ardei Kapia "Ureche elefant". Crescute natural, în ritmul lor și stropite în mod responsabil, legumele “Din Grădină” vor fi recoltate pe perioada întregii veri până la sfârșit de toamnă, ambalate atent în ambalaje de carton pentru a putea fi reciclate și livrate către Depozitul Freshful de mai multe ori pe săptămână, în funcție de cererea clienților.

“Legumele «Din Grădină» sunt dorința noastră de a oferi consumatorilor gustul de altă dată pe care ei îl apreciază atât de mult, îl caută, iar când îl găsesc vor să-l păstreze. Productivitatea va fi constantă pe perioada verii și ne vom asigura că în fiecare săptămână, în ritmul creșterii lor și al recoltării, aceste legume excepționale se vor regăsi în oferta Freshful by eMAG. Am ales aceste soiuri «pe sprânceană», împreună cu agricultorii noștri față de care ne-am luat angajamentul de a le prelua, ambala și vinde producția către clienții din București și Ilfov. În sortimentația Freshful, peste 50% dintre produse provin de la producători locali, iar de astăzi îi includem aici și pe cultivatorii din Băleni. Alături de ei toți vrem să susținem preferința clienților noștri pentru prospețime”, spune Anca Leopea, Marketing Manager Freshful by eMAG.

Vezi și: Freshful by eMAG după șase luni: 30.000 de clienți, planuri pentru al doilea depozit și extinderea livrării

“Agricultură este ce știm noi să facem. Când Freshful ne-a propus să fim parteneri și să cultivăm legume pentru clienții lor din București și Ilfov, ne-au spus să ne gândim la gust. Obligatoriu gust. Așa că ne-am întors la soiurile din copilăria noastră, iar dintre cele noi, le-am ales doar pe cele cu adevărat gustoase. Le creștem cu atenție, le stropim numai când e nevoie și cu ce trebuie astfel încât să păstrăm gustul și clienții să fie mulțumiți. De când ne știm noi, doar așa facem agricultură și sperăm că legumele crescute de noi, pe care le pune Freshful pe masa cumpărătorilor, să fie exact așa cum și le doresc”, adaugă Alin Dan, agricultor.

Produsele se găsesc deja în aplicația Freshful la categoria Legume proaspete și în pagina Noutăți. Acestea vor fi livrate în ambalaje personalizate, în condiții optime de temperatură, cu livrare expres sau în intervale programate de 2 ore, pentru a ajunge mereu fresh la clienți, alături de celelalte cumpărături săptămânale.

Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online și în aplicațiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Astfel, Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp cu serviciul de livrare rapidă sau programată a unui coș complet de cumpărături zilnice, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi, până la articole de uz casnic. 

Citește și: Andrei Popescu, GM Freshful by eMAG, despre vremea creșterii calitative în segmentul de e-groceries

Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Freshful by eMAG: Peste 60% dintre comenzile de toamnă conțin fructe
Freshful by eMAG: Peste 60% dintre comenzile de toamnă conțin fructe
Începând cu a doua jumătate a lunii septembrie, frecvența comenzilor pentru produsele de sezon începe să crească, oamenii fiind mai...
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
Bilanț Freshful by eMAG după primul semestru: vânzări de fructe și legume de trei ori mai mari față de 2022
În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent....
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...