Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail

După extinderea constantă a unităților de desfacere, producătorul de dulciuri și produse de cofetărie Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamț la București, pe o suprafață de 19 000 m.p., precum și listarea în marile lanțuri de retail. Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail

Producătorul a achiziționat deja terenul de 19.000 de metri pătrați, cu o valoarea de tranzacționare de 800.000 de euro, pasul următorul fiind listarea în marile lanțuri de retail, dar și producția de mărcă privată.

"Am analizat cu atenție piața în ultimii ani. Deși există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanțurile de retail pentru achiziția de dulciuri și produse de patiserie. Suntem hotărâți să păstrăm standardele înalte de calitate și în același timp să ajungem în casa fiecărui român. Așadar pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail. Recent am vizitat cea mai mare expoziție de private label PLMA, din Amsterdam. Am fost impresionat de câtă aglomerație creează standurile cu produse de patiserie și cofetărie, unde se adună retailerii europeni și reprezentați HoReCa, pentru a găsi producători care au capacitatea de a produce sub marcile lor. Aceasta deschidere ne încurajează și mai mult să urmăm strategia deja adoptată în acest sens", a declarat Sergiu Diaconu, reprezentant acționari Dulcinella.

Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova, activ în categoria de dulciuri și produse de cofetărie. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrică la Târgu Neamț și peste 120 angajati. Din 2024, aceasta este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.

Sergiu Diaconu CEO Dulcinella Grup Romania despre noile divizii de business Dulcinella detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Dulcinella Group vrea o rețea națională de locații angro
Rețeaua de cofetării și patiserii Dulcinella România vrea o rețea națională de locații angro care va dezvolta partea de distribuție și va...
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Cum s-a schimbat raportul de forte in marci private si branduri
Cum s-a schimbat raportul de forțe dintre mărcile private și branduri
Dacă perioada de pandemie și majorările continue de preț au făcut din mărcile private un câștigător la nivelul pieței bunurilor de larg...
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
Dulcinella Ciocolata Carpati lansare produse noi ciocolata dubai cofertarie dulciuri retea locala investitii productie dulciuri ciocaolata dubai ciocolata dunarea. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Dulcinella lansează noi sortimente de ciocolată, Carpați și Dunărea, și investește 3 mil. euro în extinderea producției
Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, are în plan să lanseze în 2025 o nouă linie de...
Cofetaria Dulcinella vitrina produse, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Dulcinella România vrea vânzări de 1 mil. euro din private label în 2025
Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse și ambalaje...