dm drogerie markt este cel mai nou membru al AMRCR
dm drogerie markt a devenit, începând cu luna octombrie, membru al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1.000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.
”Suntem bucuroși că asociația noastră continuă să se mărească și să se consolideze. Sperăm că interacțiunea pe care o avem la diverse niveluri instituționale - în primul rând prin intermediul Comitetului pentru Parteneriarul cu Mediul de Afaceri ai cărui membri suntem – va contribui la elaborarea unor abordări fezabile și predictibile la problematicile semnalate de către membrii asociației noastre în domeniul retailului alimentar și nealimentar”, a adăugat la rândul său George Bădescu, Director Executiv AMRCR.
Înființată în anul 2003, AMRCR grupează următoarele companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, dm drogerie markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. Asociația este membră a Confederației Patronale ”Concordia” și a organizației ”EuroCommerce”.