dm drogerie markt, creștere de peste 50% a cifrei de afaceri în anul financiar 2022-2023

dm drogerie markt a raportat pentru anul financiar 2022-2023 o creștere de peste 58% a cifrei de afaceri, până la pragul de 1,3 miliarde de lei. Evoluția a fost susținută de investițiile în expansiune, de lansarea magazinului online dm.ro, dar și de conceptul „mereuavantajos” prin care retailerul le oferă consumatorilor beneficii continue ( n.r. timp de patru luni prețurile nu sunt majorate). dm drogerie markt, creștere de peste 50% a cifrei de afaceri în anul financiar 2022-2023

„Anul trecut am alocat pentru investiții un buget de peste 74 de milioane de lei, în creștere cu peste 60% față de anul financiar anterior. Investițiile au targetat expansiunea, dar și depozitul logistic din Timișoara. Concret, am încheiat anul financiar 2022/2023 cu 139 de filiale, în perioada octombrie 2022 – septembrie 2023 fiind deschise 14 filiale noi și renovate 10 filiale existente deja pe piață”, a explicat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

În ceea ce privește magazinul online, în anul financiar 2022/2023 au fost livrate peste 1,5 milioane de articole.

„Magazinul online a avut o performanță peste așteptările noastre. În acest moment sunt înregistrați peste 350.000 de clienți, am avut șapte milioane de vizite în magazinul online și aplicație. Ceea ce este în remarcabil este faptul că 45% din vânzările online au fost realizate prin aplicație”, a punctat Daniela Jordavovski, Director Marketing, Achiziții și Regiune vânzări dm România.


Citește și Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate


Dm drogerie markt, investiții de peste 100 de mil. lei în 2023/2024

Pentru anul viitor, retailerul și-a majorat bugetul de investiții, valoare alocată pentru investiții în anul financiar 2023/2024 ridicându-se la peste 100 de milioane de lei.

„Vom continua să investim în expansiune. Avem cel puțin 14 magazine pe listă, iar zonele vizate sunt, în principal, orașele în care suntem deja prezenți”, a mai punctat Ivana Martinakova.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria. În acest moment, are peste 3.800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, dm drogerie markt este prezent de peste 15 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape 1.000 de angajați și mai mult de 130 magazine active.

Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătățiri semnificative în magazine, în zona de...
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România lansează magazinul online dm.ro, prin care le oferă clienților posibilitatea de a comanda produse, cu livrare la nivel...
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
dm drogerie markt a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri pe piața locală în ultimul an financiar, încheiat la data de 30...
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
Retailerul dm drogerie markt a încheiat anul financiar 2019/2020 cu o cifră de afaceri de 525 de milioane de lei, marcând o creștere de 5,54%...