Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătățiri semnificative în magazine, în zona de depozit, dar și cu lansarea propriului magazin online, cifra de afaceri ajungând la 827 milioane de lei, în creștere cu 31,7% față de anul financiar anterior.
La finalul anului financiar, dm drogerie markt România număra 126 de filiale active în toată țara, iar în ultimul an au fost inaugurate mai multe magazine în Cluj-Napoca, București, Făgăraș, Sovata, Turda, Brașov, Piatra Neamț, Timișoara, Zalău, Ploiești și Baia Mare, procesul de expansiune început în urmă cu câțiva ani fiind în plină dezvoltare.
„Am continuat și în anul financiar 2021 - 2022 planul de expansiune la nivel de țară. Pentru noi este important să ne aflăm în proximitatea clienților noștri și alegem mereu locuri care se potrivesc atât cu nevoile cumpărătorilor, cât și cu valorile noastre. Odată cu lansarea magazinului online, la final de septembrie, am dezvoltat și mai mult rețeaua națională, optimizând la maximum experiența de cumpărare a clienților noștri”, afirmă Cristian Crișan, Administrator dm drogerie markt România.
De asemenea, în cursul acestui an, dm drogerie markt a investit în extinderea și îmbunătățirea rețelei de magazine, a infrastructurii de depozit și în lansarea magazinului online din țară aproximativ 45 milioane de lei. În plus, a marcat și o premieră, lansând, la București (în Centrul Vechi), în luna mai, cel mai mare magazin dm din România. Cu o suprafață de 900 de metri pătrați acesta are două etaje, conține o diversitate mare din punctul de vedere al produselor și își propune să ofere vizitatorilor săi o experiență unică în sesiunile de shopping.
În luna septembrie, compania a lansat și magazinul online dm, unde clienții pot găsi aproape toate produsele care sunt prezente fizic în drogheriile dm. Magazinul online cuprinde produse din categorii diferite precum: produsele de machiaj și îngrijire personală, alimente ecologice, articole pentru copii, alimente pentru animalele de companie, suplimente alimentare, produse pentru casă și curățenie.
Sustenabilitatea, în centrul strategiei dm
În prezent, brandul desfășoară o serie de campanii de sustenabilitate și își îndeamnă clienții să se implice și ei în acest tip de acțiuni. Axată pe reciclare, una dintre campanii încurajează clienții să aducă ambalajele diferitelor produse achiziționate din magazinele dm, pentru a le restitui tot în magazin, în locurile special dedicate reciclării.
Un alt mod de a reutiliza ambalajele de plastic, inspirat din practicile europene, este prezența stațiilor de reumplere a recipientelor pentru detergenții de rufe și vase BIO de la Planet Pure. Produsele Planet Pure sunt certificate de "Austria Bio Garantie", având la bază ingrediente și compuși proveniți din extracte de plante, iar ambalajele reutilizabile sunt compuse 100% din bioplastice (trestie de zahăr). Astfel de stații permit reumplerea recipientelor, diminuând achiziția mai multor ambalaje, iar cei de la dm spun că vor să extindă această posibilitate în cât mai multe drogherii din țară.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 15 ani, fiind în continuă expansiune, cu 1.206 angajați și 126 de magazine active.



