AMRCR: Magazinele au stocuri suficiente pentru a face față creșterii numărului de cumpărători
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) transmite că magazinele membrilor săi sunt pregătite atât la raft, cât și în depozite cu stocuri de alimente și produse de igienă și sanitare. Anunțul vine în condițiile în care este posibil ca în perioada următoare să se înregistreze o ușoară creștere a cererii și a numărului de consumatori.
Reprezentanții AMRCR adaugă că la nivelul magazinelor sunt luate toate măsurile sanitare necesare, iar personalul este organizat pentru a asigura funcționarea normală în intervalul stabilit prin reglementările legale. De asemenea, au fost revăzute procedurile de transport și aprovizionare, se analizează oportunități suplimentare pentru produsele și producătorii locali, precum și soluțiile de personal în contextul noilor limitări intrate în vigoare, transmite Asociația.
Înființată în anul 2003, AMRCR grupează următoarele companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, dm drogerie markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. Asociația este membră a Confederației Patronale ”Concordia” și a organizației ”EuroCommerce”.