Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
dm drogerie markt a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri pe piața locală în ultimul an financiar, încheiat la data de 30 septembrie. Potrivit companiei, cifra de afaceri a crescut cu 19,5%, de la 525 de milioane lei în 2020 la 628 milioane lei.
„În 2021 provocările pandemiei ne-au determinat să ne adaptăm și să pregătim un plan pentru orice posibilă situație. Rapiditatea cu care compania a acționat în cazul schimbărilor și abilitatea de a răspunde constructiv la neprevăzut au făcut diferența”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
Evoluția businessului s-a bazat în acest financiar și pe expansiune. Din cele 117 filiale, 5 s-au deschis în 2021 la Timișoara, Sibiu, Sfântu Gheorghe, Iași, Florești (Cluj). Totodată, nivelul investițiilor rămâne ridicat, o mare parte din sume fiind direcționate către noile filiale, dar și către modernizarea celor existente. Iar în acest an a fost extins și depozitul central cu 5.300 de metri pătrați, ajungând astfel la o suprafață totală de 12.800 de metri pătrați.
„Dezvoltarea ne oferă oportunitatea de a face sortimentul nostru și serviciile noastre mai atractive și mai vizibile, pentru a putea oferi un bun raport calitate preț, magazine moderne, diversitate și acoperirea nevoii de proximitate, dar și pentru a veni mereu cu soluții noi și actuale în întâmpinarea clienților. Clienții, angajații și siguranța acestora rămân în continuare pe primul loc în topul preocupărilor noastre. Respectăm întotdeauna măsurile impuse de lege și lucrăm constant la a oferi alternative pentru cumpărăturile în drogherii, precum serviciile de livrare la domiciliu”, adaugă Cristian Crișan, administrator dm drogerie markt România.
dm își propune să promoveze un consum mai sustenabil, iar pentru a putea face acest lucru, este importantă dezvoltarea continuă a gamelor de produse care ajută la conservarea resurselor și promovarea unui consum conștient, bazat pe nevoi. Cei care își fac cumpărăturile la dm au acces la alternative durabile, vânzările în categoria de produse sustenabile fiind în continuă creștere. În plus, compania compensează efectele dăunătoare asupra mediului prin produse dedicate, cele din gama Pro Climate.
Dezvoltate în premieră, aceste produse nu sunt doar neutre din punct de vedere climatic, ci și din punctul de vedere al mediului. Mai exact, produsele Pro Climate sunt fabricate cu cea mai mică amprentă ecologică posibilă și compensează cinci dintre efectele inevitabile asupra mediului: compensarea emisiilor CO2, a eutrofizării, a acidifierii, a smogului de vară și a diminuării stratului de ozon. Din această sub-gamă fac parte produse din principalele categorii prezente în dm: produse de îngrijire personală, produse pentru casă, produse de protecție solară etc.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria. În acest moment, are aproximativ 3.800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, dm drogerie markt, singurul lanț internațional de drogherii de pe piața românească, este prezent de peste 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape 1.000 de angajați și mai mult de 110 magazine active.