dm.ro, pondere de 2% în total vânzări dm drogerie markt România
Lansat în septembrie 2022, dm.ro, platforma de vânzări online a retailerului german dm drogerie markt România a ajuns la o pondere de 2% din totalul vânzărilor. Ținta retailerului este continuarea trendului ascendent în online, iar pentru a susține evoluția, dm drogerie markt a lansat un program de loializare, prin care clienții beneficiază de o varietate de cupoane de reduceri, în funcție de volumul de cumpărături pe care îl fac, atât online, cât și în magazinele fizice din întreaga țară.
„Magazinul online are o performanță peste așteptările noastre. În acest moment sunt înregistrați peste 500.000 de clienți în aplicație și sperăm ca odată cu lansarea noului program de loializare să atragem și mai mulți clienți”, a declarat Anca Ciobanu, Manager de Marketing în cadrul dm România
„Rămânem aproape de clienții noștri și de nevoile lor și lansăm un nou beneficiu în aplicația dm-ul meu, în semn de apreciere față de comunitatea dm. Prin intermediul noii funcții din aplicație, clienții vor avea acces la numeroase beneficii, fie că vorbim despre reduceri, cupoane exclusive sau oferte personalizate, având posibilitatea de a face totodată economii semnificative”, Daniela Jordanovski, reprezentant dm drogerie markt.
Astfel, toți cei care își vor descărca aplicația dm-ul meu și vor folosi codul de client la finalizarea cumpărăturilor, vor beneficia de o serie de reduceri atractive, în funcție de valoarea achizițiilor realizate. Cu fiecare achiziție efectuată, sumele acumulate din cumpărături cresc și se transpun, cu fiecare prag atins, în cupoane de reduceri atractive, cu o valabilitate de patru săptămâni de la data emiterii. De exemplu, la primul login în aplicația dm-ul meu, clienții beneficiază de un cupon de 5% reducere pentru produsele marca proprie dm. De asemenea, la achiziții în valoare de 200 de lei, aceștia primesc un cupon de 20% reducere la produsul preferat, în timp ce cumpărăturile cumulate de 500 de lei sunt răsplătite cu un discount de 5% la următoarea achiziție.
Pentru a răspunde nevoilor clienților, dm vine în întâmpinarea acestora cu un portofoliu variat de produse și mărci proprii, la prețuri avantajoase, astfel încât să le ofere o experiență facilă de cumpărare, la cele mai înalte standarde. Produsele din drogheriile dm acoperă o gamă largă de categorii - machiaj și îngrijire personală, suplimente alimentare, alimente ecologice, articole pentru copii, produse pentru casă și curățenie, precum și alimente pentru animalele de companie, fiind disponibile și online, pe dm.ro.
dm drogerie markt este prezent în România de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1600 de locuri de muncă și a deschis peste 140 de magazine. În urmă cu aproape doi ani de zile, dm a deschis în România și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.