cora deschide a doua locație de proximitate cora Urban și are planuri de extindere națională

cora continuă dezvoltarea conceptului cora Urban prin deschiderea unui nou magazin în București, în urma unei investiții de 86.000 de euro. Retailerul urmează să deschidă o a treia locație până la finalul anului și vizează extinderea în marile orașe ale țării, Clujul fiind pus pe harta expansiunii pentru anul următor. cora deschide a doua locație de proximitate cora Urban și are planuri de extindere națională

Situat în zona Piața Victoriei, pe Bd. Ion Mihalache nr. 40, cora Urban Mihalache este a doua unitate de proximitate a retailerului franco-belgian Louis Delhaize după ce a intrat pe acest segment în februarie, cu o primă locație în Militari Residence. Noul magazin cora Urban deține până la 2.500 de produse la raft, funcționează ca pick-up point pentru ridicarea comenzilor online de pe cora.ro și înglobează și serviciul cora Express, prin care consumatorii primesc comenzile acasă în maxim o oră prin intermediul partenerilor foodpanda și Glovo.

„Vrem să creștem până la 3.000 numărul produselor la raft. O premieră a cora Urban Mihalache este aceea că testăm oferta și adaptăm produsele din magazin în funcție de cerere. De exemplu, aici avem o gamă variată de produse bio fără gluten sau produse pentru bebeluși. De asemenea, dorim să funcționăm ca o piață de desfacere pentru alte afaceri aflate în proximitatea magazinului, prin încheierea de parteneriate cu diverși producători, în mod special brutării artizanale sau măcelării locale”, explică Pascal Aigle, directorul de dezvoltare cora România și cel care a implementat proiectul cora Urban.

Dispus pe o suprafață de 100 metri pătrați, magazinul comercializează legume, fructe, alimente și produse bio, sortimente ready to eat, mâncare pentru animale, băuturi, precum și articole pentru casă sau pentru bebeluși. Mai mult, în lunile următoare în magazin vor fi disponibile și servicii pentru plata facturilor.

cora, focus pe proximitate

După un an în care marii câștigători ai retailului au fost segmentele de proximitate și de discount, retailerul franco-belgian a intrat pe piața de proximitate cu o primă locație în cartierul rezidențial Avangarde City. În cele aproximativ cinci luni de funcționare, prima locație cora Urban a ajuns să aibă 150 de clienți care îi trec pragul zilnic și între 20 și 25 de comenzi online pe zi. Dacă pentru vânzările offline valoarea bonului mediu se ridică la 22 de lei, în mediul online, prin cora Express, clienții adaugă în coș produse în valoare medie de 70 de lei. Astfel, cora Urban din Militari Residence a ajunge la vânzări lunare de circa 4.400 lei pe zi,după cum a povestit Pascal Aigle pentru Progresiv.

„Suntem în plan cu ce ne-am propus, pe măsură ce un magazin devine mai matur, vânzările cresc. Targetul pentru cea de-a doua locație cora Urban este asemănător acestuia, magazinul ajunge la maturitate în doi ani”, spune Pascal Aigle. Anul trecut, retailerul deținut de grupul belgian a bifat o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei, în scădere cu 5% față de 2019.

În medie, investiția într-un magazin cora Urban se situează între 80.000 și 86.000 euro, însă pe viitor reprezentanții cora intenționează să optimizeze bugetele, ținând cont de expertiza din primele locații și să ajungă, treptat, la o investiție medie într-o nouă locație de maxim 60.000 de euro. Investițiile mai mici sunt necesare, explică Pascal Aigle, pentru o dezvoltare mai rapidă a rețelei de magazine de proximitate.

Planurile retailerului sunt stabilite pentru o perioadă de cinci ani, însă pe termen scurt cora vizează deschiderea unei noi locații, tot în București.Ar fi al treilea magazin de proximitate și se va deschide în T3 sau T4, în funcție de durata găsirii unui spațiu comercial cu o suprafață de vânzare de 100 de mp și a altor 25 de mp pentru depozite. Poziționarea stradală este, de asemenea, un alt criteriu de bifat pe lista locațiilor cora Urban, alături de situarea în proximitatea unui hypermarket cora. Pentru 2022 retailerul vizează extinderea în București și în Cluj, urmând ca în următorii ani să fie țintite și alte mari orașe unde cora deține hypermarketuri.

Citește și: cora Urban, un mix între online și proximitate

 Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să...
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
  cora continuă să dezvolte rețeaua de magazine de proximtate și pune pe harta retailului bucureștean cel de-al treilea magazin cora Urban....
cora Urban, un mix între online și proximitate
cora Urban, un mix între online și proximitate
După aproape opt ani de la ultima deschidere, cora România reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate cu brandul cora Urban. Un pariu...
cora România reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate
cora România reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate
După aproape opt ani de la ultima deschidere, cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, reia expansiunea și intră pe...