FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > cora România reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate

cora România reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate

cora urban

După aproape opt ani de la ultima deschidere, cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, reia expansiunea și intră pe segmentul de proximitate cu brandul cora Urban. Prima locație cora Urban va fi deschisă vineri, 12 februarie, în Dudu, Chiajna (jud. Ilfov) și este un ”magazin mic cu ofertă de hypermarket”.

Descris de companie ca fiind un concept urban și smart, pe rafturile cora Urban cumpărătorii găsesc produsele de care au nevoie, dar este și un punct de ridicare a comenzilor online. Magazinul are o suprafață de vânzare de 100 de metri pătrați, iar sortimentația include 1.000 de SKU-uri din categoriile care vizează shopperul de proximitate – sucuri, dulciuri și snackuri, produse congelate, patiserie, dar și produse bio și internaționale. În plus, locația include și o zonă de fresh.

”cora Urban Avangarde City este prima noastră locație de proximitate, însă vor mai fi inaugurate și alte puncte de vânzare”, au declarat pentru Progresiv surse din interiorul cora.

cora România activează pe piața locală din 2003, iar în prezent grupul operează 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. Cea mai recentă inaugurare a retailerului franco-belgian a fost în 2013, de atunci investițiile fiind concentrate în zona de online și servicii de tip drive.

Dacă ne referim la anul trecut, strategia cora a fost să își mențină cota de piață prin soluții adaptate la noul context. Dezvoltarea online-ului este categoric direcția principală, iar cora a luat o serie de măsuri pentru a mări aria de acoperire și capacitatea de livrare la nivel național, prin parteneriate cu Foodpanda, Glovo și Postis. În plus, retailerul a remodelat hypermarketul cora Pantelimon printr-o investiție de trei milioane de euro, iar în toate hypermarketurile din rețea au fost introduse casele self check-out.

Rețeaua de hypermarketuri cora, operată la nivel local de compania România Hypermarche SA, a raportat pentru anul financiar 2019 o cifră de afaceri de 1,72 miliarde de lei, în scădere față de anii precedenți, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanțe.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content