Conflictul dintre Kaufland și Unilever escaladează

După ce în luna septembrie anul trecut Kaufland a decis să delisteze aproximativ 480 de produse aparținând grupului Unilever, pe fondul unei dispute în ceea ce privește prețurile de livrare, conflictul dintre cele două companii escaladează în condițiile în care retailerul a hotărât să stopeze comercializarea unor branduri ale producătorului, scrie Kamcity.com. Conflictul dintre Kaufland și Unilever escaladează

Kaufland a anunțat săptămâna trecută că intenționează să delisteze integral o serie de branduri ale Unilever, decizia fiind motivată de “creșteri drastice ale prețurilor, precum și modificări unilaterale ale termenilor și condițiilor Unilever. Fiind unul dintre cei mai importanți producători de branduri de top din lume, Unilever caută, din punctul de vedere al Kaufland, să-și folosească poziția de piață remarcabilă pentru a influența vânzătorul cu amănuntul și pentru a-și optimiza în continuare veniturile proprii”, se arată într-o declarație a retailerului.

Prin urmare, brandurile afectate de această decizie sunt Knorr, Ben & Jerry’s, Magnum, Mondamin, Pfanni, Bertolli, Unox, Lipton, Langnese, Coral, Viss, Domestos, Dove, Rexona, Duschdas, Signal și Ax, care nu mai sunt comercializate în magazinele Kaufland din Germania. O parte din aceste mărci nu se mai regăsesc nici în oferta magazinelor din Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, România și Bulgaria. Cu toate acestea, Kaufland a menționat că anumite sortimente din gamele de înghețată Magnum, Cremissimo și Viennetta sunt încă disponibile în magazine.

Unilever achiziționează brandul britanic Wild. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever achiziționează brandul britanic Wild
Reconfigurarea portofoliului Unilever a lăsat loc pentru noi achiziții, gigantul anglo-olandez adăugând sub umbrela sa brandul de îngrijire...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever renunță la unul din trei posturi din birourile sale din Europa
Unilever intenționează să reducă unul din trei locuri de muncă din birourile sale europene, potrivit unui mesaj publicat de Financial Times....
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Kaufland pune punct conflictului cu Unilever
Kaufland pune punct conflictului cu Unilever
Retailerul german Kaufland va relista produsele din portofoliul Unilever după mai bine de un an de absență la raft. Cele două companii au pus...