Circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puțin o comandă de la supermarket în 2022

Comenzile de produse de la supermarketurile partenere Glovo au crescut cu 111% anul trecut, iar aproximativ 15% dintre utilizatorii platformei online au plasat cel puțin o comandă de la supermarket pe parcursul lui 2022, a anunțat compania. Circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puțin o comandă de la supermarket în 2022

În ceea ce privește mâncarea, românii au continuat să comande cel mai des burgeri, șaorma și pizza. Cu toate acestea numărul comenzilor de mâncare asiatică și mexicană a cunoscut creșteri semnificative - doar categoria de sushi a cunoscut o evoluție de 92%. Un alt trend ascendent definitoriu pentru anul 2022 este și preferința pentru mâncarea vegetariană, numărul comenzilor din această categorie crescând cu 53%. Românii aleg mâncarea fără carne, în mare parte, pentru masa de prânz.

Cea mai mare comandă realizată în 2022 a fost în valoare de aproximativ 7.000 lei pentru produse de la un supermarket. În 2022, circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puțin o comandă de la supermarket. Cel mai fidel utilizator de anul trecut a comandat în medie de peste trei ori pe zi, plasând peste 1.140 de comenzi.


Citiți și: Iustinian Belghir, Glovo: „Este doar o chestiune de timp până când vom lista toate marile lanțuri de retail”


Glovo este una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. La finalul anului trecut Glovo a lansat Glovo Local, un nou program pentru întreprinderile mici și mijlocii din industria de retail și restaurante ce susține digitalizarea acestora. Lansat în toate cele 25 de piețe în care operează platforma, Glovo Local este primul astfel de program din Europa, Africa și Asia care oferă un portofoliu de servicii și soluții pentru întreprinderile mici și mijlocii, specifice nevoilor acestora într-un singur website. Serviciile disponibile includ soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate. Toate acestea sunt încorporate într-un ecosistem de oportunități de învățare și dezvoltare, cu tutoriale dedicate și asistență.

 

Comenzile de mâncare vegană, în creștere în cadrul Glovo
Comenzile de mâncare vegană, în creștere în cadrul Glovo
România se situează pe locul al doilea la nivel global în ceea ce privește consumul produselor vegane, din cele 25 de țări în care operează...
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo,...
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, aniversează doi ani de la deschiderea primului centru Glovo...
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a împlinit cinci ani de activitate pe piața locală. În acest...
Glovo lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii care vin în ajutorul partenerilor cu soluții aplicate
Glovo lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii care vin în ajutorul partenerilor cu soluții aplicate
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii prin care...
Glovo lansează programul Glovo Local, prin care sprijină IMM-urile din industria de retail
Glovo lansează programul Glovo Local, prin care sprijină IMM-urile din industria de retail
În contextul inflației accelerate și a creșterii prețurilor la utilități, Glovo lansează Glovo Local, un nou program pentru întreprinderile...