Glovo lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii care vin în ajutorul partenerilor cu soluții aplicate
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, lansează Glovo Atelier - o serie de webinarii prin care partenerii din industriile de retail și restaurante au acces la soluții aplicate pentru a atrage mai mulți clienți și a-și îmbunătăți experiența digitală.
IMM-urile reprezintă peste 80% din numărul de parteneri Glovo în România. Prin lansarea seriei de webinarii Glovo Atelier, compania își reafirmă misiunea de a sprijini afacerile locale să se dezvolte, oferind acestora suport în procesul de digitalizare.
Proiectul a debutat la finalul anului trecut și a abordat teme precum eficiența operațională și instrumente de marketing pentru sectorul HoReCa, iar următoarele webinarii vor trata subiecte legate de promovarea în social media a afacerilor locale. În acest mod, Glovo continuă seria de inițiative menite să ajute antreprenorii locali prin acțiuni practice, relevante și aplicate pe comportamentul consumatorilor.
Seria de webinarii Glovo Atelier face parte din programul Glovo Local - o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele.
Glovo Local - programul integrat pentru digitalizarea afacerilor locale
Lansat în toate cele 25 de piețe în care operează platforma, Glovo Local este primul astfel de program din industria platformelor de tip multi-categorie care propune un portofoliu consolidat de servicii și soluții pentru întreprinderile mici și mijlocii, adaptat nevoilor acestora, într-un singur website.
Serviciile disponibile includ soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate. Toate acestea sunt încorporate într-un ecosistem de oportunități de învățare și dezvoltare, cu tutoriale dedicate și asistență.
Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.
*Articol susținut de Glovo