Carrefour vrea să crească vânzările de marcă privată prin comentariile clienților
Retailerul francez Carrefour va oferi, începând cu această lună, în magazinele Carrefour Market, posibilitatea clienților de a lăsa comentarii în dreptul unor produse marcă privată, afișate la raft. Scopul este de a maximiza vânzările pe această categorie.
Consumatorii își vor putea spune părerea în cazul a circa 200 de produse comercializate în magazinele Carrefour Market. Comentariile vor include un text scurt și un rating. Sistemul va fi implementat pentru început în magazinele din Franța, începând cu 17 iulie.
Măsura vizează doar produsele marcă privată, în încercarea de a convinge consumatorii să cumpere acest tip de produse pe baza comentariilor favorabile.
Retailerul francez a lansat recent un alt proiect inovator în Italia – Carrefour Express 3 Minuti – un magazin în care consumatorii sunt serviți în trei minute. Conceptul, cu o suprafață de 160 mp, se concentrează pe alimente ready-meal.
În România, retailerul operează în acest moment 295 de magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 143 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, o platformă de comerț online www.carrefour-online.ro, 65 de magazine Billa și 6 unități Supeco. În 2016, francezii – prin cele patru entități care operează – au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.





