Carrefour vrea să crească vânzările de marcă privată prin comentariile clienților

Retailerul francez Carrefour va oferi, începând cu această lună, în magazinele Carrefour Market, posibilitatea clienților de a lăsa comentarii în dreptul unor produse marcă privată, afișate la raft. Scopul este de a maximiza vânzările pe această categorie. Carrefour vrea să crească vânzările de marcă privată prin comentariile clienților

Consumatorii își vor putea spune părerea în cazul a circa 200 de produse comercializate în magazinele Carrefour Market. Comentariile vor include un text scurt și un rating. Sistemul va fi implementat pentru început în magazinele din Franța, începând cu 17 iulie.

Măsura vizează doar produsele marcă privată, în încercarea de a convinge consumatorii să cumpere acest tip de produse pe baza comentariilor favorabile.

Retailerul francez a lansat recent un alt proiect inovator în Italia – Carrefour Express 3 Minuti – un magazin în care consumatorii sunt serviți în trei minute. Conceptul, cu o suprafață de 160 mp, se concentrează pe alimente ready-meal.

În România, retailerul operează în acest moment 295 de magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 143 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, o platformă de comerț online www.carrefour-online.ro, 65 de magazine Billa și 6 unități Supeco. În 2016, francezii – prin cele patru entități care operează –  au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe....
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și...
Carrefour vrea să crească vânzările de marcă privată prin comentariile clienților
Carrefour vrea să crească vânzările de marcă privată prin comentariile clienților
Retailerul francez Carrefour va oferi, începând cu această lună, în magazinele Carrefour Market, posibilitatea clienților de a lăsa...