Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și Huși.
Retailerul ajunge astfel la 188 de unități Market la nivel național dintr-un total de peste 380 magazine. Carrefour a inclus în planul de investiții din 2022 și procese de remodelare pentru 45 de magazine cu scopul de a îmbunătăți și personaliza experiența clienților în magazinele Market din toată țara.
Noile magazine Market își așteaptă clienții cu o gamă variată de peste 8.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din fiecare zonă. Astfel, clienții pot găsi în noile magazine Carrefour Market o sortimentație variată de fructe și legume proaspete, lactate, brânzeturi și produse de măcelărie, pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona produselor de Brutărie; produse non-alimentare pentru întreținerea și îngrijirea casei de bază; produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă. De asemenea, magazinele nou deschise sunt prevăzute cu un Wine Corner, în care clienții sunt invitați să descopere vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc.
Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită de peste 500 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour generează peste 45 locuri de muncă la nivel național. Cele trei noi magazine sunt localizate în: București – Str. Victor Brauner, nr. 29; Iași - Str. Niciman, nr. 2; Huși - Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 19.
Citiți și: Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
În ultimul an, Carrefour a demarat un amplu proces de remodelare, care vizează magazinele Market din toată țara. Astfel, doar în 2022, 45 de magazine Market au intrat în procesul de remodelare.
Carrefour România a raportat o cifră de afaceride 672 de milioane de euro pentru cel de-al treilea trimestru al acestui an, în creștere cu 8,8% în termeni comparabili față de aceeași perioadă a anului precedent. Astfel, piața locală înregistrează, din nou, a doua cea mai mare creștere la nivel european, cu o tendință de creștere stabilă și solidă de 8,8% în termeni comparabili, într-un context de inflație ridicată.