Carrefour a scos din buzunar circa 4 milioane de euro pentru remodelarea Centrului Comercial din Colentina
Retailerul francez a inaugurat noul Centru Comercial Carrefour Colentina, rezultatul unui proces de remodelare demarat în 2014. Din suma totală, 2,7 milioane de euro au mers către galeria comercială și parcare, în timp ce hypermarketul a “înghițit” un milion de euro.
La nivelul hypermarketului modificările constau într-un layout nou - care include și modificări la nivel de spațiu aloat diferitelor categorii în baza unei analize de performanță a vânzărilor acestora -, o semnalistică și o iluminare îmbunătățită. În scurtă vreme urmează să fie regândită și întreaga zonă de produse proaspete, iar după Paște, în această locație se va implementa și Baby Universe, un proiect de category management dezvoltat la raionul pentru de produse pentru copii.
Tot în 2015, există în plan schimbarea integrală a instalațiilor de frig. “Ne așteptăm ca în urma procesului de remodelare Centrului Comercial Carrefour Colentina traficul în hypermarket să crească cu 15-20%”, a precizat Ionuț Nițoi, directorul magazinului, adăugând că această unitate se află în primele cinci din totalul celor de nouă deținute de francezi în Capitală din punct de vedere al vânzărilor. În cartierul bucureștean Colentina mai există un singur hypermarket deținut de germanii de la Kaufland.
În ceea ce privește galeria comercială, suprafața închiriabilă a centrului s-a dublat, ajungând la un total de aproximativ 5.000 de mp, lucru care a permis extinderea numărului de magazine și servicii prezente. Printre chiriașii galeriei se numără Casa Rusu, Altex, KFC, Marionnaud, Sensiblu, Inmedio și Raiffeisen.
Tot în această locație a deschis și Dedeman cea de-al treilea magazin al rețelei din București. “După remodelare, avem un grad de ocupare de 100%”, a precizat Alina Bescheret, Asset Management Director, al Carrefour Property, care a mai menționat că pe lista centrelor comerciale deținute de Carrefour care urmează să fie remodelate se mai regăsesc cele din Brașov și cel din Militari, București.
De asemenea, ca parte a procesului de remodelare au fost modernizate atât fațadele centrului, cât și zonele de interior, parcaream spațiile verzi și zonele de repaos. În plus, pentru un trafic mai bun, au fost create 2 intrări.
În prezent, Carrefour România are operaționale 173 de magazine dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 92 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
În luna aprilie Carrefour va inaugura al 10-lea hypermarket din București în centrul comercial Mega Mall, iar în toamnă retailerul va deschide primul său hypermarket din Timișoara. Tot în primăvară va fi inaugurată și o unitate Supeco la Giurgiu.
Pe lângâ cele două hypermarketuri, la început de an reprezentanții companiei au declarat că vor mai fi inaugurate peste 20 de unități Carrefour Market, dar majoritatea deschiderilor sunt programate pentru toamna anului.