Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România

Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada următoare, cele 10 hipermarketuri și cele nouă magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024. Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România

Carrefour este determinat să le ofere clienților cea mai bună experiență în hipermarketurile și magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express. Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa și campania Cora devine Carrefour, menită să vină în ajutorul consumatorilor și să îi familiarizeze cu noile beneficii.

Experiența actuală a clienților Cora va evolua treptat către universul Carrefour. Aceștia vor face cunoștință cu produsele și furnizorii deja consacrați, cu produsele locale, expertiza comercială și standardele de calitate Carrefour, dar se vor bucura în continuare și de vechile practici eficiente păstrate de noua echipă de angajați. Strategia va fi implementată treptat, asigurând o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale, astfel încât actualii și viitorii clienți să beneficieze cât mai curând posibil de campaniile promoționale Carrefour și de selecția de produse a retailerului. Aceeași abordare va fi aplicată și în relaționarea cu furnizorii și alți parteneri, pentru ca aceștia să adere cât mai curând posibil la toate procedurile și standardele Carrefour.


Citește și: Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi


Tranzacția anunțată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023. În cadrul analizei efectuate de autoritatea de concurență, a fost evaluat impactul operațiunii asupra opțiunilor producătorilor/furnizorilor de produse alimentare și nealimentar. Astfel, s-a constat că furnizorii au ca opțiuni pentru plasarea produselor și celelalte formate de magazine, incluzând rețele locale de supermarketuri, cash&carry, comerț tradițional etc.

„Ne pregătim să încheiem anul 2023 cu o achiziție importantă pentru compania noastră și să intrăm în noul an cu un plan foarte bine pus la punct de integrare a tuturor magazinelor Cora. Echipa noastră se va mări cu peste 2000 de noi colegi, iar în perioada următoare ne vom concentra pe integrarea noilor membri în universul nostru. Primul nostru obiectiv comun va fi să le asigurăm clienților noștri cea mai bună experiență Carrefour pe durata întregului proces de integrare. Cele două echipe vor colabora pentru a le oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experiență în magazinele noastre pe tot parcursul procesului de transformare a acestora. Le mulțumesc partenerilor, furnizorilor și clienților noștri pentru încrederea pe care ne-o oferă în fiecare zi și pentru sprijinul oferit în următorul an”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România. 

Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Pentru Carrefour România, anul 2023 a fost definit de două cuvinte – creștere și transformare –, o bornă importantă fiind achiziția cora....

Tranzacția presupune creșterea portofoliului Carrefour la peste 430 de magazine în țară la momentul semnării, contribuind la consolidarea de business a companiei în România. În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe....
Preluarea cora de către Carrefour are acordul Concurenței
Preluarea cora de către Carrefour are acordul Concurenței
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care grupul Carrefour intenționează să preia Romania Hypermarche S.A., companie ce operează...
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor cora de către grupul Carrefour
Consiliul Concurenței analizează preluarea magazinelor cora de către grupul Carrefour
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Carrefour intenționează să preia Romania Hypermarche S.A., companie ce operează...
Este oficial: Carrefour preia rețeaua de magazine cora
Este oficial: Carrefour preia rețeaua de magazine cora
Retailerul francez Carrefour a semnat un acord de preluare a operațiunilor cora pe plan local, au confirmat pentru Progresiv reprezentanții...