Carrefour România, afaceri în creștere pe 2019
Retailerul francez a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 8,1 miliarde de lei, un avans de 11% față de 2018, când a înregistrat 7,3 miliarde de lei.
Profitul companiei franceze a fost însă în scădere în 2019, coborând la circa 197 milioane de lei, față de 261 milioane de lei în 2018.
Carrefour România are o rețea de 37 de hypermarketuri, două fiind inaugurate în 2019, respectiv cele din Zalău și Corbeanca.
Grupul Carrefour este prezent pe piața locală prin intermediul a patru companii: Carrefour România SA, care operează hypermarketurile cu același nume, Artima SA, care operează rețeaua de supermarketuri Carrefour Express, Supeco Investment, care operează brandul Supeco, respectiv Columbus International, care are în portofoliu fostele magazine Billa.
Prin cele patru companii, grupul francez acoperă cele mai multe formate de piață din România: hypermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate, online și un mix de cash&carry și discount.