Carrefour pune pe hold planul de reorganizare

Retailerul francez Carrefour, care intenționa să prezinte planul de transformare al grupului până la finalul acestui an, a amânat această mișcare pentru luna ianuarie. Carrefour pune pe hold planul de reorganizare

Decizia de a amâna acest anunț pentru 2018 are la bază un argument foarte simplu: grupul francez se teme de posibile greve. Întrucât sezonul sărbătorilor de Crăciun este foarte important pentru retailer, acesta a decis să renunțe la prezentarea strategiei după Anul Nou în speranța că va evita o situație tensionată în interiorul companiei, scrie Retaildetail.eu.

Faptul că există aceste măsuri de precauție indică posibile măsuri drastice pe care grupul francez le are în plan. În acest context, analiștii estimează că retailerul va trebui să reducă costurile cu 1 miliard de euro.

,,Vrem să vedem cum arată această strategie cât mai rapid cu putință în condițiile în care am putea vorbi de un plan de restructurare pentru hypermarketuri și o reducere a costurilor. Vrem să știm ce magazine vor fi afectate”, a spus un reprezentant al sindicatului Force Ouvrière.

Grupul francez Carrefour, al doilea mare jucător din retail la nivel global în funcție de venituri, a raportat pentru al treilea trimestru al acestui an o creștere de 9,2% a vânzărilor comparabile față de aceeași perioadă a anului precendent, până la 503 milioane de euro, se arată în raportul financiar al companiei.

În ceea ce privește rezultatele la nouă luni, retailerul a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 1,44 miliarde de euro, în creștere cu 7,7% față de același interval din 2016.

Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivelul Europei, în 2024
Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023,...
Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...