Carrefour pune pe hold planul de reorganizare
Retailerul francez Carrefour, care intenționa să prezinte planul de transformare al grupului până la finalul acestui an, a amânat această mișcare pentru luna ianuarie.
Decizia de a amâna acest anunț pentru 2018 are la bază un argument foarte simplu: grupul francez se teme de posibile greve. Întrucât sezonul sărbătorilor de Crăciun este foarte important pentru retailer, acesta a decis să renunțe la prezentarea strategiei după Anul Nou în speranța că va evita o situație tensionată în interiorul companiei, scrie Retaildetail.eu.
Faptul că există aceste măsuri de precauție indică posibile măsuri drastice pe care grupul francez le are în plan. În acest context, analiștii estimează că retailerul va trebui să reducă costurile cu 1 miliard de euro.
,,Vrem să vedem cum arată această strategie cât mai rapid cu putință în condițiile în care am putea vorbi de un plan de restructurare pentru hypermarketuri și o reducere a costurilor. Vrem să știm ce magazine vor fi afectate”, a spus un reprezentant al sindicatului Force Ouvrière.
Grupul francez Carrefour, al doilea mare jucător din retail la nivel global în funcție de venituri, a raportat pentru al treilea trimestru al acestui an o creștere de 9,2% a vânzărilor comparabile față de aceeași perioadă a anului precendent, până la 503 milioane de euro, se arată în raportul financiar al companiei.
În ceea ce privește rezultatele la nouă luni, retailerul a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 1,44 miliarde de euro, în creștere cu 7,7% față de același interval din 2016.





