Carrefour lansează un nou concept de magazin

Carrefour anunță lansarea Bonteria Very & So, un nou concept de magazin axat pe parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse bio, dar și produse pentru bebeluși și de îngrijire a casei. Carrefour lansează un nou concept de magazin

Magazinul este deschis în București, pe Calea Dorobanților nr. 103-105, are o suprafață de vânzare de 218 metri pătrați și 7.300 de produse disponibile la raft.

„Bonteria Very & So vine cu o ofertă de produse și branduri speciale, cu ingrediente naturale, fără amoniac sau aluminiu, bio sau vegane. Pe rafturile Bonteriei sunt disponibile produse de răsfăț, game noi de creme, măști, gomaje, precum și accesorii de păr, unghii și corp”, susțin reprezentanții companiei.

Bonteria este primul concept de acest fel lansat de Carrefour pe piața din România.

 

Brooklyn Drinks Market
Un nou lanț de magazine pe piața locală
Holdingul Very Nice Retail îți extinde prezența la nivel european și intră pe piața din România cu brandul Brooklyn sub care va opera magazine...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Capitalizarea noilor tendințe, prioritară pentru producătorii de coloranți de păr
Capitalizarea noilor tendințe, prioritară pentru producătorii de coloranți de păr
Întoarcerea la modul normal de viață, fără restricții de deplasare și cu un program de lucru care nu mai este exclusiv online, a readus pe...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
Bonteria Very&So, concept local by Carrefour
Bonteria Very&So, concept local by Carrefour
Un spațiu în care naturalețea întâlnește frumusețea, Bonteria Very&So este primul magazin specializat dezvoltat de retailerul francez...