Un nou lanț de magazine pe piața locală. Very Nice Retail a deschis patru locații Brooklyn în București

Holdingul Very Nice Retail îți extinde prezența la nivel european și intră pe piața din România cu brandul Brooklyn sub care va opera magazine specializate pe segmentul de băuturi. Primele patru locații au fost deschide în București la începutul acestei luni. Magazinele se află pe Șoseaua Nicolae Titulescu 18, Șoseaua Pantelimon 259 și 255 și Șoseaua Calea Moșilor 233, potrivit anunțului făcut de retailer. Brooklyn Drinks Market

Oferta fiecărui magazin include peste 1000 de băuturi alcoolice de la producție proprie, mărci locale, precum și o mare varietate de importuri. Totodată, sortimentația este completată și de peste o mie de SKUs din zona produselor alimentare.

Planurile companiei includ o rețea de peste 50 de magazine în România, bugetul de investiții fiind estimat la 5,8 milioane euro.

Holdingul Very Nice Retail este prezent în Uzbekistan, Georgia, Ucraina, România, Letonia și Polonia. În Ucraina, compania operează încă din 2003 o rețea de magazine de tip discount, Econom+.

Piața locală a băuturilor spirtoase s-a aflat pe un trend de creștere în ultimii ani, datorită ridicării complete a restricțiilor impuse din cauza pandemiei și reluarea activității în domeniul ospitalității. Vedeta categoriei a fost de departe ginul, o băutură aleasă tot mai des și de femei, crescând astfel baza de consumatori, urmat de rom.
Industria s-a confruntat însă cu multă impredictibilitate, datorată în special majorărilor de accize făcute de stat.

„Reprezentanții producătorilor și importatorilor de băuturi spirtoase înțeleg nevoia Guvernului de a asigura venituri suplimentare la Bugetul de Stat pentru reducerea deficitului bugetar și alocarea de fonduri către investiții, dar cred cu tărie că masurile fiscale trebuie să fie sustenabile și să nu erodeze baza de impozitare, în special prin distrugerea producătorilor locali”, susțineau reprezentanții asociației Spirits România cu privire la calendarul de majorare a accizei pentru băuturile alcoolice.

Spirits România propune o creștere de 5% a accizei pentru băuturile spirtoase
Spirits România propune o creștere de 5% a accizei pentru băuturile spirtoase
Combaterea pieței negre și o distribuire echitabilă a sarcinii fiscale pentru toți producătorii de băuturi alcoolice sunt soluțiile propuse...
Asociația Spirits România cere Guvernului regândirea planului privind majoarea accizei pentru băuturile alcoolice
Asociația Spirits România cere Guvernului regândirea planului privind majoarea accizei pentru băuturile alcoolice
Asociația Spirits România, organism reprezentativ al producătorilor și distribuitorilor de băuturi spirtoase din România, a transmis o...
Veniturile statului din acciza la alcool etilic, în scădere cu 2,6% în primul semestru
Veniturile statului din acciza la alcool etilic, în scădere cu 2,6% în primul semestru
Încasările la bugetul de stat din acciza la alcool etilic au scăzut cu 2,6% în primele șase luni ale acestui an comparativ cu perioada...
O nouă conducere pentru Asociația Spirits România
O nouă conducere pentru Asociația Spirits România
Florin Rădulescu, director de operațiuni Prodal ’94 și director general Carpatina SA, a fost ales președinte al Consiliului Director al...
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Incertitudine și adaptare – așa descriu producătorii și importatorii de băuturi spirtoase anul 2022, unul marcat de scumpirea materiilor...
Majorarea accizei de la 1 ianuarie 2023, impact în lanț pentru producătorii de băuturi alcoolice
Majorarea accizei de la 1 ianuarie 2023, impact în lanț pentru producătorii de băuturi alcoolice
Prețuri mai mari la raft, posibile disponibilizări de personal și creșterea comerțului cu produse de contrabandă sunt principalele efecte...