Carrefour lansează un marketplace online în Spania

Retailerul francez Carrefour intenționează să lanseze un marketplace online în Spania, care va fi conectat la hypermarketurile companiei pe plan local și le va permite consumatorilor să aleagă dintr-o ofertă de peste două milioane de produse, scrie Ecommercenews.eu. Carrefour lansează un marketplace online în Spania

Carrefour a lansat deja proiecte similare în Franța și Polonia, pe lista de investiții fiind un marketplace care urmează să fie deschis în Belgia.

Scopul lansării unui marketplace în Spania este legat de creșterea atractivității hypermarketurilor locale și facilitarea accesului la peste două milioane de produse, față de oferta actuală de 100.000 de articole. Retailerul va amplasa în acest sens ecrane digitale în magazine pentru a oferi acces direct la acest marketplace online.

Chiar dacă proiectul nu este live pentru moment, compania a lansat o pagină informativă, unde le oferă furnizorilor două opțiuni de vânzare a produselor. Prima le permite acestora să își comercializeze produsele pe platforma Carrefour.es fără să plătească taxe și fără un contract ferm, în timp ce cea de-a doua opțiune se referă la un model multichannel, care le oferă furnizorilor posibilitatea de a-și vinde produsele în hypermarketurile Carrefour.

vtex platforma B2B B2C
VTEX: Modelul marketplace B2B a generat vânzări de 260 de miliarde dolari în 2023
VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru brandurile B2C și B2B, subliniază rolul crucial al adoptării modelului de marketplace-uri B2B...
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
Comerțul online, soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional?
Piața de e-commerce și retail tradițional din România a fost caracterizată printr-o serie de tendințe și investiții în tehnologie iar...
Pro și contra pentru listarea în marketplace: de ce aspecte trebuie să țină cont producătorii
Pro și contra pentru listarea în marketplace: de ce aspecte trebuie să țină cont producătorii
Marketplace-urile au cunoscut o creștere accelerată în ultimii ani, lucru deloc surpinzător ținând cont că, potrivit statisticilor, jumătate...