Carrefour lansează un marketplace online în Spania
Retailerul francez Carrefour intenționează să lanseze un marketplace online în Spania, care va fi conectat la hypermarketurile companiei pe plan local și le va permite consumatorilor să aleagă dintr-o ofertă de peste două milioane de produse, scrie Ecommercenews.eu.
Carrefour a lansat deja proiecte similare în Franța și Polonia, pe lista de investiții fiind un marketplace care urmează să fie deschis în Belgia.
Scopul lansării unui marketplace în Spania este legat de creșterea atractivității hypermarketurilor locale și facilitarea accesului la peste două milioane de produse, față de oferta actuală de 100.000 de articole. Retailerul va amplasa în acest sens ecrane digitale în magazine pentru a oferi acces direct la acest marketplace online.
Chiar dacă proiectul nu este live pentru moment, compania a lansat o pagină informativă, unde le oferă furnizorilor două opțiuni de vânzare a produselor. Prima le permite acestora să își comercializeze produsele pe platforma Carrefour.es fără să plătească taxe și fără un contract ferm, în timp ce cea de-a doua opțiune se referă la un model multichannel, care le oferă furnizorilor posibilitatea de a-și vinde produsele în hypermarketurile Carrefour.