Carrefour extinde programul de susținere a producătorilor locali

Carrefour a lansat a patra Filieră a Calității pentru Carnea de Mânzat, program prin care urmărește să susțină producătorii locali și care îi va genera la finalul acestui an un procent de 20% din totalul cărnii de mânzat comercializată în magazinele din rețea. Carrefour extinde programul de susținere a producătorilor locali

Aceasta este cel de-al patrulea proiect de acest gen, după filierele  pentru carnea de porc, pentru morcov și cartofi, lansate începând cu 2008.

Produsele comercializate sub umbrela Filierei Calității Carne de Mânzat provin de la două ferme de carne din județele Argeș și Brașov, rasa Charolaise. Ferma din județul Argeș are în acest moment un efectiv de 80 de capete, în timp ce ferma din Brașov deține un număr dublu. Ambele vor ajunge să livreze până la finalul acestui an 100 de tone de carne de mânzat, potrivit lui Sliviu Diaconu, Director de Achiziție Produse Proaspete în cadrul Carrefour.

“Pentru moment produsele vor fi disponibile doar pentru magazinele din București întrucât nu dispunem de cantitatea necesară pentru a acoperi întreaga rețea. Suntem în discuții cu încă 5-6 parteneri și credem că în perioada următoare vom putea regla și acest aspect. Sperăm ca în câțiva ani să ajungem la peste 50% din carnea de mânzat comercializată în magazine provenind din această Filieră”, a mai spus Silviu Diaconu.

Consumatorii pot achiziționa produsele și de pe plaforma Bringo începând cu această lună.

Carnea este tranșată și ambalată într-un abator specializat din Râmnicu Vâlcea, deținut de compania Diana, o afacere care aparține familiei Crăciunescu.

În acest moment, pe segmentul carne Carrefour comercializează carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporție de 90% din producție locală și aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România.

Retailerul francez Carrefour a înregistratun avans al afacerilor de 10,6% în primul trimestru al acestui an, pe piața din România, până la 486 de milioane de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie.

La finalul anului trecut, Carrefour deținea în România o rețea de 323 de magazine, dintre care 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri, 53 de magazine de proximitate și un magazin online.

 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea, o categorie care se luptă cu conservatorismul în consum
Carnea se bucură de o incidență ridicată în consum, însă clienții rămân în zona de confort, carnea de pui și cea de porc fiind alese de...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carne și Sare, o măcelărie next level
Carne și Sare, o măcelărie next level
Un business apărut ca răspuns la o necesitate a fondatorilor, Carne și Sare se dezvoltă într-un ritm alert, pe fondul apetitului românilor...