Carrefour achiziționează retailerul de produse organice So.bio
Grupul francez Carrefour a anunțat achiziția a opt magazine deținute de retailerul de produse organice So.bio, ca parte a strategiei prin care compania intenționează să obțină vânzări de cinci miliarde de euro din comercializarea acestui tip de articole.
Cele opt magazine deținute de So.bio sunt localizate în sud-vestul Franței, iar tranzacția face parte din planul de transformare al Carrefour. Retailerul a anunțat că intenționează să extindă rețeaua So.bio, în contextul în care consumul de produse organice s-a triplat în ultimii zece ani în Franța și este estimat să se dubleze până în 2020.
Planurile So.bio vizau deschiderea a două noi magazine în următoarele luni. În urma acestei tranzacții, Carrefour intenționează să extindă brandul la nivel național.
În timp ce Carrefour a acumulat deja experiență pe zona produselor ecologice prin intermediul gamei Bio, competiția pe zona aceasta se intensifică tot mai mult la nivelul Franței. Conceptele specializate se extind, în timp ce concurenții tradiționali ai Carrefour, precum Intermarché și Leclerc, și-au stabilit deja planurile de creștere, inclusiv la nivel de spații de vânzare. Consolidarea poziției pe care retailerul o deține în zona produselor organice – prin conceptul Carrefour Bio și Carrefour City din Paris, format deschis recent și care se pliază pe această nișă – va fi esențială pentru reușita businessului în această industrie.
La nivelul grupului, Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și circa 200 de unități cash & carry.