Carrefour achiziționează retailerul de produse organice So.bio

Grupul francez Carrefour a anunțat achiziția a opt magazine deținute de retailerul de produse organice So.bio, ca parte a strategiei prin care compania intenționează să obțină vânzări de cinci miliarde de euro din comercializarea acestui tip de articole. Carrefour achiziționează retailerul de produse organice So.bio

Cele opt magazine deținute de So.bio sunt localizate în sud-vestul Franței, iar tranzacția face parte din planul de transformare al Carrefour. Retailerul a anunțat că intenționează să extindă rețeaua So.bio, în contextul în care consumul de produse organice s-a triplat în ultimii zece ani în Franța și este estimat să se dubleze până în 2020.

Planurile So.bio vizau deschiderea a două noi magazine în următoarele luni. În urma acestei tranzacții, Carrefour intenționează să extindă brandul la nivel național.

În timp ce Carrefour a acumulat deja experiență pe zona produselor ecologice prin intermediul gamei Bio, competiția pe zona aceasta se intensifică tot mai mult la nivelul Franței. Conceptele specializate se extind, în timp ce concurenții tradiționali ai Carrefour, precum Intermarché și Leclerc, și-au stabilit deja planurile de creștere, inclusiv la nivel de spații de vânzare. Consolidarea poziției pe care retailerul o deține în zona produselor organice – prin conceptul Carrefour Bio și Carrefour City din Paris, format deschis recent și care se pliază pe această nișă – va fi esențială pentru reușita businessului în această industrie.

La nivelul grupului, Carrefour activează în peste 30 de țări din lume, unde are aproape 12.000 de magazine, dintre care circa 1.500 de hypermarketuri, peste 3.200 de supermarketuri, mai mult de 7.000 de magazine convenience și circa 200 de unități cash & carry.

Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com. Tranzacția...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
Carrefour face o nouă achiziție pe segmentul magazinelor bio
Carrefour face o nouă achiziție pe segmentul magazinelor bio
Grupul francez de retail are acordul Tribunalului Comercial de la Paris pentru a prelua lanțul de magazine Bio c'Bon, tranzacție care vă întări...
Strategia Carrefour la nivel european: divizii închise în Franța, servicii noi în Polonia
Strategia Carrefour la nivel european: divizii închise în Franța, servicii noi în Polonia
La o privire de ansamblu, planurile Carrefour pentru piețele europene vizează o reașezare clară a businessului, mai ales sub presiunea noilor...