Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com.
Tranzacția urmează să fie finalizată în al doilea trimestru din acest an. Vorbim de o suprafață totală de vânzare de 94.000 mp sau 0,3% din spațiul total de retail alimentar din Franța.
Cele 31 de magazine au generat în 2022 vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro.
Carrefour a precizat că va păstra toți angajații care lucrează în magazine pentru o perioadă de minim 15 luni. Retailerul a mai punctat faptul că această achiziție îi va permite să îmbunătățească vânzările și profitabilitatea businessului din Franța în următorii șase ani.
Carrefour s-a remarcat în ultima perioadă printr-o strategie accelerată pe zona de achiziții. În octombrie retailerul a cumpărat cele zece hipermarketuri Cora și nouă magazine Cora Urban din România. Un anunț similar a făcut anul trecut și pentru piața din Spania, acolo unde Carrefour a achiziționat 47 de magazine SuperCor de la El Corte Inglés. Valoarea tranzacției este de 60 de milioane de euro și vizează magazine localizate în zona Madridului, Cataloniei, Andalucia și Comunitatea Valenciană.
Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut și 31% creștere pentru e-commerce. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.