Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché

Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com. Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché

Tranzacția urmează să fie finalizată în al doilea trimestru din acest an. Vorbim de o suprafață totală de vânzare de 94.000 mp sau 0,3% din spațiul total de retail alimentar din Franța.

Cele 31 de magazine au generat în 2022 vânzări de aproximativ 400 de milioane de euro.

Carrefour a precizat că va păstra toți angajații care lucrează în magazine pentru o perioadă de minim 15 luni. Retailerul a mai punctat faptul că această achiziție îi va permite să îmbunătățească vânzările și profitabilitatea businessului din Franța în următorii șase ani.

Carrefour s-a remarcat în ultima perioadă printr-o strategie accelerată pe zona de achiziții. În octombrie retailerul a cumpărat cele zece hipermarketuri Cora și nouă magazine Cora Urban din România. Un anunț similar a făcut anul trecut și pentru piața din Spania, acolo unde Carrefour a achiziționat 47 de magazine SuperCor de la El Corte Inglés. Valoarea tranzacției este de 60 de milioane de euro și vizează magazine localizate în zona Madridului, Cataloniei, Andalucia și Comunitatea Valenciană.

Grupul francez Carrefour a anunțat o performanță financiară solidă pentru al treilea trimestru al anului, cu vânzări în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut și 31% creștere pentru e-commerce. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa. Concret, în România creșterea  fost de 4,5% like-for-like, retailerul înregistrând o dinamică solidă, cu o creștere a traficului în magazine.

 

Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți
O nouă formă de fidelizare: Carrefour se asociază cu Netflix pentru a câștiga noi clienți
Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu Netflix prin care încearcă să atragă mai mulți abonați pentru programul Carrefour...
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour deschide un magazin autonom în Belgia
Carrefour Belgia a deschis un magazin autonom de doar 18 metri pătrați în apropierea noului sediu al companiei din Zaventem, scrie...
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Carrefour reintră pe piața din Bulgaria după o absență de șapte ani
Retailerul francez Carrefour reintră pe piața din Bulgaria în urma unui parteneriat de sub-francizare cu partenerul său grec Retail&More, scrie...