Billa a atras 600.000 de clienți în programul de loializare Card Plus

Programul de loializare Billa Card Plus lansat anul trecut de Billa România a atras aproximativ 600.000 de clienți și înregistrează puțin sub 50% din vânzările înregistrate de retailer, potrivit datelor furnizate de companie.  Billa a atras 600.000 de clienți în programul de loializare Card Plus

“Programul Billa Card Plus a fost creat din dorința de a le oferi clienților noștri fideli o serie de avantaje care să aducă un plus de valoare la fiecare vizită în magazin. Ne bucurăm că un număr atât de mare de clienți s-a înscris în program și le promitem să le răsplătim și pe viitor fidelitatea,” declară Sorana Georgia, Director General al Billa România.

Pentru a marca acest succes, Billa România pregătește în luna noiembrie pentru cei mai fideli clienți o campanie specială care oferă o serie de beneficii adiționale pentru a răsplăti fidelitatea clienților Billa Card Plus.

Beneficiile programului Billa Card Plus

Membrii Billa Card Plus beneficiază zilnic de reduceri la peste 400 de produse selecționate din toate gamele de produse. În plus, periodic sunt aplicate reduceri de până la 25% la produsele dintr-o anumită categorie sau de la un anumit brand direct pe bonul pe casă. Totodată, programul oferă avantaje personalizate tuturor membrilor. Astfel, de ziua lor de naștere, clienții primesc un cod de reducere de 10%, iar de ziua numelui membrii primesc o surpriză la casele de marcat dacă vizitează magazinele Billa.

Lista articolelor oferite la preț special variază de la o lună la alta pentru a oferi clienților fideli reduceri la cât mai multe produse utile pentru gospodărie. Ofertele sunt comunicate în secțiunea dedicată Billa Card Plus de pe site-ul www.billa.ro și în catalogul special dedicat programului tiparit cu frecvență lunară.

Înscrierea în programul de fidelizare Billa Card Plus se face foarte simplu prin completarea formularului de înscriere disponibil în orice magazin. Pe baza cardului Billa Card Plus primit gratuit și pe loc, clienții pot beneficia imediat de toate avantajele programului.În plus, clienții primesc și trei minicarduri detașabile astfel încât întreaga familie să poată beneficia de accesul în programul de fidelizare.

Billa este prezentă în România din februarie 1999 şi este parte componentă a grupului german Rewe, care numără peste 15.000 magazine şi 300.000 angajaţi în întreaga Europa, cu o cifra de afaceri de aproape 50 miliarde euro. În România, grupul german Rewe deţine şi magazinele de discount Penny Market şi XXL Mega Discount. Billa România opezează 86 de magazine la nivel național. Retaikerul a înregistrat anul trecut o uşoară creştere a cifrei de afaceri (4%), la 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro), iar profitul net a fost de 2,34 milioane de lei (528.000 de euro).

Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa face un pas spre retailul...
MyClub Auchan, peste 1 milion de membri în primul an
MyClub Auchan, peste 1 milion de membri în primul an
La un an de când a fost lansat programul de fidelitate, Auchan anunță că 1 milion de români au devenit membri în MyClub Auchan, un program...
Cum a schimbat pandemia fața industriei de loializare?
Cum a schimbat pandemia fața industriei de loializare?
În contextul unui an în care cumpărăturile au fost limitate de distanțele de deplasare în baza unor declarații, fidelizarea consumatorului a...
Lidl lansează primul său program digital de fidelizare pe piața din România
Lidl lansează primul său program digital de fidelizare pe piața din România
Lidl Plus este primul program digital de loializare al retailerului în România și include un card digital de fidelitate. Drept urmare, noul...