Lidl lansează primul său program digital de fidelizare pe piața din România
Lidl Plus este primul program digital de loializare al retailerului în România și include un card digital de fidelitate. Drept urmare, noul produs lansat de Lidl prevede avantaje oferite clienților, precum accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor.
Ca acest lucru să fie posibil, cardul digital de fidelitate trebuie scanat la casa de marcat la fiecare act de cumpărare.
Potrivit retailerului, există mai multe beneficii activate prin intermediul programului de fidelizare. Spre exemplu, ofertele săptămânale se referă la reduceri și promoții de care clienții pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plății. Vor exista și cupoane care se activează din meniul aplicației înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat și, în cazul acestora, clienții au acces la promoții, reduceri procentuale sau prețuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziționate.
Nu în ultimul rând, clienții pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus și plății cumpărăturilor.
Aplicația Lidl Plus oferă și opțiuni digitale prin care clienții își pot organiza eficient vizita în magazin și monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor. Va exista un istoric al cumpărăturilor prin care clienții au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, în care sunt afișate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicației. Mai mult, cu ajutorul bonurilor digitale de cumpărături, clienții pot returna produsele, fără a fi nevoie să le păstreze în format fizic.
„Ne-am consacrat pe piața din România datorită mărcilor noastre proprii, prin care reușim să oferim clienților noștri, de fiecare dată, produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. Însă acum, ducem această promisiune la un nou nivel. Aplicația Lidl Plus este mai mult decât un instrument de loializare a clienților, este rezultatul eforturilor noastre de a crea o platformă dinamică, interactivă și modernă pentru aceștia, care să le ofere constant beneficii în plus la cumpărături”, a declarat Daniel Ștefănescu, Board Member, Director Executiv de Achiziții și Marketing la Lidl România.
Pentru anul acesta, retailerul german a anunțat investiții care se ridică la un miliard de lei pentru piața din România. Local, Lidl are o rețea de peste 275 de magazine și peste opt mii de salariați.
La finalul anului trecut, Lidl România bifa o cifră de afaceri de 9,7 miliarde de lei și un profit net de peste 491 de milioane de lei. Datele raportate către Ministerul Finanțelor arată o creștere de 25% față de 2018, un avans de trei ori peste performanța pieței.