Lidl România reactivează opțiunea Click&Pick în aplicația Lidl Plus
Până pe 15 decembrie, Lidl România oferă clienților serviciul Click & Pick, disponibil în aplicația mobilă Lidl Plus, prin care aceștia pot rezerva produse speciale de sărbători direct de pe telefon. Acest serviciu este dedicat unei selecții de produse speciale și rezervările de fac în limita stocului disponibil.
Acest serviciu include șapte tipuri de produse specifice sărbătorilor de iarnă, și nu numai, între care Jamon Serrano Reserva din gama Deluxe (299 lei/buc.), Cutie Cadou din gama Deluxe (499 lei/buc.), jumătate de porc (14,90 lei/kg), set veselă 16 piese (499 lei/buc.), Robot multifuncțional de bucătărie (2199 lei/buc.), Birou cu înălțime reglabilă (599 lei/buc.) și brad natural de Crăciun Nordmann (129,99 lei/buc.). Produsele rezervate vor putea fi ridicate și achitate direct în magazinul selectat în aplicația Lidl Plus.
Ulterior rezervării, clienții sunt informați prin e-mail cu privire la data la care pot fi ridicate produsele din magazinul Lidl selectat. În plus, clienții pot urmări statusul rezervării direct din aplicația Lidl Plus, în secțiunea „Detaliile Rezervării”. Aceștia au la dispoziție 48 de ore pentru a-și prelua produsele, pe care le pot ridica pe baza numărului de rezervare disponibil în aplicație sau primit prin e-mail. Produsele pot fi achitate doar în magazinul Lidl selectat în aplicație ca punct de ridicare.
Citește și EY: Lanţurile de aprovizionare, sprijin pentru economia României
Lidl Plus este primul program digital de loializare al Lidl în România, ce include un card digital de fidelitate. Printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor, precum și accesarea cataloagelor online cu ofertele săptămânale din magazine sau oferte speciale și discounturi valabile la alți parteneri.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.
Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.