Lidl România a introdus opțiunea Click&Pick în aplicația Lidl Plus
Liderul pieței locale de retail a introdus o nouă opțiune în aplicația mobilă care permite rezervarea și ulterior ridicarea din magazin a produselor speciale de sărbători. Opțiunea este disponibilă până pe data de 19 decembrie, iar în acest moment pot fi rezervate produse precum carcasă de porc, cozonac, brad natural de Crăciun, dar și Jamon Serrano Reserva.
Potrivit reprezentanților retailerului, stocurile sunt actualizate permanent iar clienții trebuie să verifice disponibilitatea produselor. În plus, „aplicația a trecut recent printr-un proces de actualizare, motiv pentru care este posibil ca unele funcții să nu fie afișate corespunzător”, declară aceștia. Drept urmare, în anumite cazuri, actualizarea aplicației Lidl Plus este necesară pentru a folosi serviciul Click&Pick. În primă fază, trebuie selectat magazinul de unde vor fi ridicate produsele, apoi rezervate produsele dorite, moment în care poate fi selectat și intervalul orar în care poate fi ridicată comanda. Ultimul pas îl reprezintă prezentarea mesajului de confirmare la magazinul selectat pentru ridicarea produselor rezervate și plata se face la casele de marcat.
Lidl Plus este primul program digital de loializare al retailerului în România și include un card digital de fidelitate. Serviciul prevede avantaje oferite clienților, precum accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor.
Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.