Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna noiembrie
Harta retailului modern din România a fost completată în luna noiembrie cu 47 de noi locații, în creștere cu 22 unități față de luna anterioară, dar și prin comparație cu luna noiembrie din 2016.
Profi a bifat în luna noiembrie 19 noi magazine, adjudecându-și titlul de cel mai expansiv comerciant. Prin aceste deschideri, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partner a ajuns la o rețea de 677 de unități. Cele mai multe deschideri au fost operate sub format Standard (+7), urmate de câte șase inaugurări sub fiecare din siglele Loco și City.
La rândul său, Mega Image a adăugat în rețea șase noi unități, ajungând la o rețea de 573 de magazine la nivel național. Retailerul Mega Image a lansat luna aceasta și propriul supermarket online. În paralel, compania va continua parteneriatul cu retailerul online eMag, încheiat în urmă cu trei ani.
Kaufland și-a continuat expansiunea pe piața din Cluj-Napoca, unde a inaugurat cel de-al treilea magazin. Acesta este cel de-al 116-lea hypermarket al rețelei din România și primul integrat într-un complex imobiliar.
Retailul francez Auchan a inaugurat patru noi unități MyAuchan în Capitală. Rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri și 8 magazine de proximitate.
De asemenea, Carrefour a continuat investițiile în extinderea rețelei Supeco, inaugurând o nouă unitate comercială la Balș. Acesta este al optulea magazin pe care retailerul îl deține pe plan local. Totodată, compania a deschis un supermarket în Slatina, ajungând astfel la 205 unități Market în întreaga țară.
Pe de altă parte, Rewe România a deschis trei noi magazine Penny Market în trei județe - Teleorman, Cluj și Maramureș. Astfel, grupul ajunge la 215 magazine la nivel național.
Pentru analize mai detaliate privind expansiunea retailerilor internaționali pe plan local accesați aplicația interactivă Universul de Retail: www.universulderetail.ro.