Ritm constant de extindere pentru retailerii internaționali în luna mai
Expansiunea a rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că în luna mai au fost inaugurate 34 de magazine noi, similar cu luna aprilie.
Cele mai multe deschideri au fost bifate de Auchan, care a inaugurat 15 magazine MyAuchan în benzinăriile Petrom din județele Argeș, Buzău, Suceava, Harghita și Iași. Odată cu aceste deschideri, rețeaua MyAuchan a ajuns la 197 de unități comerciale.
Pe locul al doilea la capitolul expansiune în luna mai se află Profi, care a inaugurat 13 magazine în 11 județe. Dintre acestea, două funcționează în formatul City, trei în formatul Go, șapte sub bannerul Loco și unul în formatul Super. Astfel, retailerul a ajuns la peste 1.600 de magazine la nivel național, fiind compania cu cea mai mare acoperire la nivel național.
Investiții în expansiune au finalizat și Mega Image și Lidl. Proprietarul Mega Image a inaugurat trei unități Shop&Go, în Timiș, Brașov și București, în timp ce Lidl a pus două unități pe harta județelor Argeș și Olt. Pe lista retaierilor care și-au continuat planurile de dezvoltare se află și Carrefour, care a bifat în luna mai o deschidere pe formatul Express. De la începutul anului și până la finalul lunii mai retailerul a inaugurat
Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).