Auchan Retail preia 235 de supermarketuri de la competitorul DIA

Alcampo, subsidiara retailerului francez Auchan Retail pe piața din Spania, a semnat un acord de preluare a 235 de magazine de la competitorul său DIA. Această achiziție strategică consolidează poziția Auchan Retail într-o piață cheie, ținta francezilor fiind de a deveni liderul figital al pieței de retail alimentar din Spania. Auchan Retail preia 235 de supermarketuri de la competitorul DIA

Pe lângă cele 235 de supermarketuri din Castilla-León, Madrid, Aragon, Galitia și Asturias, acordul prevede și achiziția unui depozit. Concret, vorbim despre o suprafață de vânzare de 180.000 de metri pătrați care va ajuta Auchan Retail să-și întărească prezența în localitățile unde deja activează, dar îi oferă și acces la cumpărători noi, în zonele unde nu era prezent.

Tranzacția este supusă analizei autorităților de concurență. Dacă va primi undă verde, integrarea ar trebui să se finalizeze până în vara anului viitor și odată cu încheierea transferului de business, Alcampo va opera 540 de magazine în peste 100 de orașe din Spania, având peste 23.000 de angajați.


Citește și Ritm constant de expansiune pentru marile rețele de magazine în iunie


„Prin această achiziție, Auchan Retail își consolidează prezența într-o țară strategică pentru companie. Preluarea celor 235 de supermarketuri ne ajută să completăm rețeaua noastră multiformat, dar și să accelerăm creșterea businessului pentru a deveni liderul figital în comerțul alimentar din Spania și mai ales, alegerea numărul 1 a cumpărătorilor spanioli”, a declarat Yves Claude, Președinte și CEO Auchan Retail.

Prezent în 13 țări, Auchan Retail deține peste 2.000 de puncte de vânzare. Retailerul este prezent și pe piața din România, având în portofoliu 264 de magazine, dintre care 33 de hypermarketuri, 6 supermarketuri și 225 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. În anul financiar 2021, retailerul a raportat pe piața locală o cifră de afaceri netă de 6,33 de miliarde de lei, în creștere cu 14% față de anul precedent.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Auchan preia businessul Dia din Portugalia pentru 155 mil. euro
Auchan preia businessul Dia din Portugalia pentru 155 mil. euro
Retailerul spaniol Dia Group a anunțat că a ajuns la un acord cu Auchan Retail cu privire la vânzarea businessului din Portugalia. Valoarea...
Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan: Creșterea în retail este garantată dacă există o strategie bună
Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan: Creșterea în retail este garantată dacă există o strategie bună
După cinci ani de transformare și regândire a businessului, Auchan România pariază pentru acest an pe trei proiecte strategice – intrarea pe...