Auchan România intră pe piața de energie

Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care se numește Auchan Renewable Energy, începând cu 2024 compania va cumpăra de pe piața liberă energia pentru câteva magazine.  Auchan România intră pe piața de energie

„Este o premieră pe plan local și este un pas important pentru Auchan România pentru că vom deveni mult mai competitivi în piața de retail și vom putea susține în continuare reducerile de preț. Obiectivul nostru declarat este să susținem discounturile reducând anumite cheltuieli acolo unde este posibil. Auchan Renewable Energy va cumpăra energie din piața liberă, dar va susține și toată partea de energie verde”, a declarat pentru Progresiv Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan România.


Citește și: Auchan, peste 32 de milioane de ambalaje colectate la nivel național din luna aprilie


Auchan Renewable Energy are ca principal obiect de activitate producția, transportul și distribuția de energie electrică și a fost înregistrată în februarie anul acesta, fiind deținută în totalitate de Auchan România SA. Administrator al companiei este CEO-ul Auchan România.

Primele magazine vor beneficia de energie furnizată direct de Auchan în prima parte a anului viitor. În paralel cu acest proiect retailerul investește constant în extinderea de panouri fotovoltaice pe magazine, fiind într-un proces de roll out pentru 16 magazine.

Auchan România are în portofoliu peste 440 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 8 supermarketuri și 404 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care aproape 400 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a...

Mai multe detalii despre planurile Auchan România puteți citi într-un interviu pe larg cu Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan România în ediția de ianuarie a revistei Progresiv. 

Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă,...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său...