Auchan deschide un nou concept de supermarket de mari dimensiuni (FOTO)
Retailerul francez Auchan continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaselea supermarket din rețea și a doua unitate de vânzare din județul Iași.
Amplasat în cadrul proiectului de retail de proximitate Family Market Miroslava, primul de acest tip din portofoliul grupului Iulius, noul magazin concretizează conceptul de supermarket de mare suprafață testat și dezvoltat de Auchan în ultimii ani. Auchan Miroslava are o suprafață de vânzare de peste 2.000 mp și o ofertă de peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare. Magazinul are 60 de angajați.
În ceea ce privește gama de produse, noul supermarket propune o acoperire completă a nevoilor clienților, de la produse esențiale și alimente de bază, la mii de produse nealimentare, pentru nevoile de uz cotidian, precum articole pentru menaj, bricolaj, grădină și multe altele. Astfel, printre cele mai importante arii din magazin se numără Carmangeria, cu o gamă variată de produse din carne, zona de Legume & Fructe, cu articole de la producători și furnizori locali, inclusiv din Iași, Brutăria Mea, zona Alimentație Sănătoasă, cu sute de produse BIO sau pentru diete speciale, dar și Pescăria Mea, unde este disponibilă o selecție variată de pește proaspăt și fructe de mare. De asemenea, supermarketul include și restaurantul La Masă, unde bucătarii Auchan pregătesc zilnic preparate cu specific tradițional și internațional.
Auchan Miroslava este prima unitate din rețea echipată doar cu case self check-out. Sistemul permite consumatorilor să-și scaneze și să-și achite singuri cumpărăturile la cele opt case self check-out, atât cu numerar, cât și cu cardul, reducând considerabil timpul petrecut la casa de marcat.
„Deschiderea Auchan Miroslava reprezintă un moment important pentru noi, fiind prima locație dintr-un concept nou de supermarket, de mari dimensiuni, pe care îl propunem comunității locale”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.
Prin deschiderea acestei noi unități, rețeaua magazinelor sub marca Auchan ajunge la 259 de puncte de vânzare, din care 33 hypermarketuri, 6 supermarketuri și 220 de magazine de proximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom. Auchan a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 6,33 mld. lei, în creștere cu 14% față de 2021, respectiv un profit net de 85,2 milioane lei, în scădere cu 16%.