Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul își consolidează astfel strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate, noul supermarket fiind cea de-a opta unitate pe acest format, la nivel național.
Cu o suprafață de vânzare de peste 1.600 mp, Auchan Moșnița pune la dispoziția clienților o ofertă variată de peste 12.000 de produse alimentare și nealimentare. Un accent deosebit este pus pe produsele românești. Peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societăți din România, iar Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național. Auchan are peste 70 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft.
Printre cele mai importante raioane din magazin se numără Carmangeria Mea, cu o gamă variată de produse din carne, cu articole din producție românească, Legume & Fructe, cu produse atent alese de la producători locali, Brutăria Mea, cu pâine proaspătă și o varietate de preparate pregătite în laboratorul Auchan (doar din făină românească, apă și maia), Pescăria Mea cu pește și specialități cu calitate controlată, La Masă, cu mâncare proaspăt gătită, dar și Băcănia cu produse esențiale și alimente de bază, gustări & snack-uri, dulciuri, sărate și băuturi. De asemenea, clienții beneficiază și de un Pet Zone, cu produse pentru prietenii necuvântători, de la hrană, accesorii, jucării și multe altele. Tot în Auchan Moșnița este integrată și o zonă generoasă de brazi și decorațiuni pentru Crăciun.
De asemenea, aici clienții pot beneficia de servicii precum foto CEWE și serviciul gratuit de Închiriere Unelte, prin care membrii MyCLUB Auchan pot închiria gratuit, pentru 24 de ore, unelte și echipamente pentru casă și grădină. De asemenea, clienții își pot face cumpărăturile din Auchan Moșnița și online, plasând comanda pe auchan.ro și având posibilitatea de a o ridica din magazin prin serviciul gratuit Click&Collect.
„Odată cu deschiderea Auchan Moșnița continuăm strategia de dezvoltare a formatului supermarket dezvoltat în ultimii ani, pe care îl propunem comunității locale pentru a răspunde nevoilor de proximitate a consumatorilor. Întâmpinăm zi de zi clienții cu prețuri mici și o ofertă variată de peste 12.000 de produse alimentare și nealimentare. De asemenea, ne menținem promisiunea de a contribui la un stil de viață sănătos și responsabil, astfel că în oferta raionului nostru de Brutărie avem 100% produse producție proprie din laboratoarele noastre. Totodată, le punem la dispoziție clienților o serie de servicii extinse care să le asigure o experiență cât mai plăcută și eficientă la cumpărături”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.
Auchan România are în portofoliu peste 440 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 8 supermarketuri și 404 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care aproape 400 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. În ultimul an financiar Auchan a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.