Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești
Action, retailerul internațional de tip discount pentru produse non-alimentare, a inaugurat primul magazin în România, în Pitești. România devine astfel a paisprezecea țară în care Action este prezent.
Oferta Action cuprinde 6.000 de produse din 14 categorii, de la detergenți, produse de curățenie și îngrijire personală până la jucării și divertisment, articole de bricolaj, de grădină și de exterior, totul la cel mai mic preț. Action introduce săptămânal 150 de produse noi, pentru a menține gama relevantă. Prețul a 1.500 de produse Action este sub 5 lei.
„Suntem cu adevărat încântați să deschidem primul magazin Action din România. Acest pas important marchează începutul călătoriei noastre aici și suntem mândri să aducem formula unică Action clienților români, oferindu-le gama noastră surprinzătoare de produse la cele mai mici prețuri. Deschiderea din Pitești reprezintă startul unui parcurs prin care tot mai mulți români se vor bucura de experiența Action în următorii ani”, a declarat Hajir Hajji, CEO Action.
Action investește continuu în calitate și sustenabilitate, aplicând standarde stricte pentru furnizori și achiziții prin politica privind aprovizionarea responsabilă și etică. Toate produsele marca proprie și etichetă albă folosesc bumbac, lemn și cacao provenite 100% din surse sustenabile certificate. Uleiul de palmier din produsele alimentare și băuturile, precum și din lumânările marca Action, este 100% certificat sustenabil. Action și-a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, aprobate de inițiativa Science Based Targets. Magazinele Action nu folosesc încălzire pe gaz, și toate centrele comerciale, birourile și centrele logistice folosesc iluminat 100% LED.
Magazinul Action din Pitești este spațios, ușor accesibil și are o suprafață de peste 840 mp. Este situat în cadrul Supernova Shopping Center și este gestionat de o echipă de 18 angajați.
Cu peste 3.000 de magazine în 14 țări din Europa, Action are aproximativ 80.000 de angajați de 151 de naționalități. Compania a creat peste 10.500 de noi locuri de muncă în 2024 și investește constant în oportunități de dezvoltare precum traininguri și promovări.





