Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești

Action, retailerul internațional de tip discount pentru produse non-alimentare, a inaugurat primul magazin în România, în Pitești. România devine astfel a paisprezecea țară în care Action este prezent. Action intră pe piața locală și deschide primul magazin la Pitești. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Oferta Action cuprinde 6.000 de produse din 14 categorii, de la detergenți, produse de curățenie și îngrijire personală până la jucării și divertisment, articole de bricolaj, de grădină și de exterior, totul la cel mai mic preț. Action introduce săptămânal 150 de produse noi, pentru a menține gama relevantă. Prețul a 1.500 de produse Action este sub 5 lei.

„Suntem cu adevărat încântați să deschidem primul magazin Action din România. Acest pas important marchează începutul călătoriei noastre aici și suntem mândri să aducem formula unică Action clienților români, oferindu-le gama noastră surprinzătoare de produse la cele mai mici prețuri. Deschiderea din Pitești reprezintă startul unui parcurs prin care tot mai mulți români se vor bucura de experiența Action în următorii ani”, a declarat Hajir Hajji, CEO Action.

Action investește continuu în calitate și sustenabilitate, aplicând standarde stricte pentru furnizori și achiziții prin politica privind aprovizionarea responsabilă și etică. Toate produsele marca proprie și etichetă albă folosesc bumbac, lemn și cacao provenite 100% din surse sustenabile certificate. Uleiul de palmier din produsele alimentare și băuturile, precum și din lumânările marca Action, este 100% certificat sustenabil. Action și-a stabilit obiective pe termen scurt pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, aprobate de inițiativa Science Based Targets. Magazinele Action nu folosesc încălzire pe gaz, și toate centrele comerciale, birourile și centrele logistice folosesc iluminat 100% LED.

Magazinul Action din Pitești este spațios, ușor accesibil și are o suprafață de peste 840 mp. Este situat în cadrul Supernova Shopping Center și este gestionat de o echipă de 18 angajați.

Cu peste 3.000 de magazine în 14 țări din Europa, Action are aproximativ 80.000 de angajați de 151 de naționalități. Compania a creat peste 10.500 de noi locuri de muncă în 2024 și investește constant în oportunități de dezvoltare precum traininguri și promovări.

investitii in optimizarea si remodelarea magazinelor IKA si LKA cover story Progresiv
Retailul local în transformare: o radiografie a investițiilor în modernizare
Pe o piață în continuă evoluție, în care consumatorii devin tot mai exigenți și competiția tot mai acerbă, modernizarea nu mai este doar o...
Carrefour lansează un nou proiect care susține micii artizani locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un nou proiect care susține micii artizani locali
Carrefour România extinde rețeaua de peste 600 de producători ultra-locali, aflați la maximum 50 km de magazine, printr-un proiect care aduce noi...
lidl germania inaugurare magazin non food
Lidl iese din zona de confort și deschide primul magazin dedicat segmentului Home & Living 
Recunoscut pentru magazinele sale alimentare de tip discount, Lidl face un pas mai departe și investește în locații dedicate segmentului de...
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
Kaufland Pitesti
Kaufland, la al treilea magazin în Pitești
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al treilea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție,...