Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%

Mondelēz International amplifică obiectivele pentru 2025 cu o nouă țintă: reducerea utilizării plasticului virgin în ambalajele rigide de plastic cu cel puțin 25%. Inițiativa face parte din eforturile generale de a elimina, reduce, înlocui și recicla materialele plastice la nivelul întregului portofoliu. Mondelēz își asumă reducerea utilizării plasticului virgin cu cel puțin 25%

Compania deja utilizează în cadrul portofoliului său o cantitate de materiale plastice semnificativ sub media în greutate de la nivelul sectorului, dar Mondelēz International este determinată să reducă și mai mult ambalajele de plastic. Angajamentele companiei se bazează pe obiectivele pentru 2025 de a utiliza 5% conținut reciclat în greutate pentru toate ambalajele de plastic și de a proiecta toate ambalajele în scopul reciclării, un obiectiv pe care compania este pe cale să îl obțină, 94% dintre ambalaje fiind deja concepute pentru a fi reciclate.

Ținta de reducere a utilizării plasticului virgin va fi obținută printr-o combinație de măsuri, inclusiv eliminarea materialului plastic, utilizarea crescută a conținutului reciclat și adoptarea unor modele de reutilizare pentru portofoliul companiei, dacă se justifică.

„Sprijinul nostru pentru un viitor sustenabil pentru materialele plastice este evident,” a declarat Dirk Van de Put, Chairman and Chief Executive Officer al Mondelēz International. „Suntem deja unul dintre cei mai eficienți utilizatori de ambalaje de plastic din zona bunurilor de consum și am făcut pași mari în ceea ce privește reducerea utilizării ambalajelor de plastic, înlocuirea plasticului cu alte materiale și designul fluxului de reciclare”, completează acesta.

Mondelēz International investește în prezent peste 30 de milioane de dolari pe an în tehnologie, resurse și infrastructură de reciclare și estimează o intensificare a acestor investiții în timp. În total, între 2019 și 2025, estimează că va cheltui aproximativ 300 de milioane de dolari în crearea unui viitor durabil pentru plastic.

Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, Mondelēz International deține branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU, ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone, bomboanele Sour Patch și guma Trident, prezente în aproximativ 150 de țări din întreaga lume.

Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021
Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de produse alimentare și băuturi din lume, și-a redus în 2021 emisiile de dioxid...
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz International Inc, producătorul biscuiților Oreo, a decis să vândă brandurile de gumă, precum Trident și Dentyne, din piețe precum...
Franța interzice ambalajele din plastic pentru fructe și legume
Franța interzice ambalajele din plastic pentru fructe și legume
Franța a introdus o nouă lege prin care interzice ambalajele din plastic pentru majoritatea fructelor și legumelor începând cu 1 ianuarie 2022,...
Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat
Lidl introduce noi articole pentru uz casnic realizate din plastic reciclat
Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip...
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Lidl România introduce la vânzare articole de uz casnic din plastic reciclat
Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul său de...
Auchan vrea ambalaje 100% ecologice pentru produsele marcă proprie până în 2025
Auchan vrea ambalaje 100% ecologice pentru produsele marcă proprie până în 2025
Ca parte a unei abordări sustenabile, Auchan se angajează ca până în 2025 să elimine din ambalajele produselor marcă proprie principalele...