Auchan vrea ambalaje 100% ecologice pentru produsele marcă proprie până în 2025

Ca parte a unei abordări sustenabile, Auchan se angajează ca până în 2025 să elimine din ambalajele produselor marcă proprie principalele materiale plastice care perturbă gestionarea deșeurilor. Totodată, Auchan a demarat și schimbarea opțiunilor de ambalare a cumpărăturilor online și offline și lucrează la furnizarea unor soluții 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile în ceea ce privește pungile, sacoșele și cutiile utilizate în raioanele cu servire, la casa de marcat, în livrările la domiciliu și serviciul Auchan Drive. Auchan vrea ambalaje 100% ecologice pentru produsele marcă proprie până în 2025

O altă măsură asumată de companie, prin care își susține consumatorii să trăiască un stil de viață mai sustenabil, o reprezintă reducerea utilizării articolelor de unică folosință realizate din plastic. Așadar, în mai 2021, Auchan România va sista vânzarea veselei din plastic de unică folosință și va elimina ambalajele din plastic pentru toate preparatele comandate la pachet. În același timp, compania a început să dezvolte o gamă proprie de alternative reutilizabile. 

Potrivit studiilor companiei, la nivel mondial, industria alimentară consumă cea mai mare cantitate de plastic în fabricarea ambalajelor, 72% dintre acestea nefiind recuperate vreodată și ajungând în natură.

Astfel, Auchan își propune diminuarea consumului de plastic inclusiv în ambalajele pentru transport și depozitare, asumându-și utilizarea foliilor de paleți reciclabile și reciclarea acestora, încurajarea furnizorilor pentru a nu mai folosi accesorii care îngreunează reciclarea, straturi intermediare din plastic sau din lemn-carton procesat pentru paleți.

„Lupta împotriva poluării cu plastic este una dintre principalele priorități ale grupului Auchan Retail, alături de promovarea unei alimentații sănătoase, reducerea risipei alimentare și diminuarea amprentei noastre de carbon. Suntem extrem de concentrați pe această transformare, deoarece plasticul reprezintă o problemă majoră pentru ecosistem, la nivel global. Este un efort în care suntem angajați la întregul nivel al companiei și vom mobiliza toți partenerii noștri de business și toți angajații în acest demers. Abordarea noastră urmărește reducerea tuturor surselor de poluare cu plastic din sfera noastră de activitate și suntem siguri că vom atinge rezultatele scontate prin implicarea tuturor părților – furnizori, angajați și clienți”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.  

În cadrul magazinelor Auchan din România, până în prezent, o parte din produsele marcă proprie au deja o cantitate redusă de plastic sau plasticul a fost deja înlocuit cu alte materiale eco friendly.

Auchan România are în portofoliu 33 de hypermarketuri Auchan, o rețea de 49 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 40 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în ultimul an financiar.

 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Auchan, peste 32 de milioane de ambalaje colectate la nivel național din luna aprilie
Auchan, peste 32 de milioane de ambalaje colectate la nivel național din luna aprilie
Magazinele Auchan România sunt pregătite pentru startul Sistemului de Garanție - Returnare, program ce intră în vigoare din 30 noiembrie....
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...