Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021

Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de produse alimentare și băuturi din lume, și-a redus în 2021 emisiile de dioxid de carbon cu peste 4 milioane de tone, echivalent cu consumul anual al 870.000 de autoturisme – adică aproximativ 11% din totalul vehiculelor mici în circulație în România, anul trecut. Nestlé și-a redus emisiile de carbon cu peste 4 mil. de tone în 2021

Pentru a realiza acest lucru, Nestlé își transformă fiecare aspect al activității sale - de la alimentarea camioanelor cu biogaz provenit din deșeuri organice, utilizarea de energie electrică 100% din surse regenerabile pentru producția din fabrici, până la crearea de soluții de ambalare care reduc cantitatea de plastic și pot fi ușor reciclate.

Nestlé depune eforturi constante pentru realizarea de noi ambalaje concepute din start pentru a fi reciclate, cât și în ceea ce privește dezvoltarea infrastructurii de reciclare. Compania s-a angajat ca ambalajele sale să devină 100% reciclabile sau reutilizabile și să reducă utilizarea materialelor plastice noi cu o treime. Acest lucru înseamnă utilizarea mai multor materiale reciclate, crearea mai multor ambalaje reutilizabile sau eliminarea completă a ambalajelor, prin livrarea experimentală în vrac a unor produse.

Astfel, Nestlé urmărește dezvoltarea infrastructurii care îmbunătățește colectarea, sortarea și reciclarea, ceea ce previne poluarea mediului înconjurător, fie prin dezvoltarea de proiecte proprii – ca în cazul Nespresso, Nescafé Dolce Gusto®, fie prin colaborarea cu partenerii externi și autorități. Infrastructura permite materialelor reciclate să atingă procesul final, circular, prin sprijinirea integrării conținutului reciclat în noile ambalaje.


Te-ar putea interesa și: Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european


Ca urmare a eforturilor depuse în ultimii ani, Nestlé a redus utilizarea plasticului virgin cu 10,5% din 2018 și până acum, Smarties a devenit primul brand global de dulciuri care a trecut la ambalaj de hârtie, Nespresso folosește 80% aluminiu reciclat în capsulele sale în Europa și o multitudine de branduri și soluții de ambalare din portofoliul Nestlé sunt concepute a fi reciclate în proporție de 100%, de la cuburile Maggi până la ambalajele Purina One Dry Cat. De asemenea, în decembrie 2022, Nestlé a lansat un program pentru colectarea și reciclarea capsulelor Nescafé Dolce Gusto®.

Prin planul de acțiune Nestlé Net Zero Climate, compania și-a luat angajamentul de a dezvolta soluții de ambalare sustenabile și să contribuie activ la identificarea soluțiilor de management al deșeurilor pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.

”Prin aceasta, reducem, reutilizăm și reciclăm ambalajele, facilitând tranziția de la materiale plastice virgine la materiale plastice reciclate de calitate alimentară și dezvoltând soluții de ambalare inovatoare prin intermediul Nestlé Packaging Science Institute, primul institut de acest gen din industria alimentară. Aceasta face parte dintr-o viziune pe termen lung conform căreia niciunul dintre ambalajele noastre, inclusiv materialele plastice, nu ajunge aruncat în mediul înconjurător, incinerat sau la groapă de gunoi. Tranziția către economia circulară este susținută la Nestlé prin investiții și eforturi constante, dar cred cu tărie că schimbarea începe cu noi. De aceea, este important ca fiecare din noi să conștientizeze impactul asupra mediului și să sprijinim împreună inițiativele sustenabile”, susține Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé România.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, Joe, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În ultimul an financiar, producătorul a raportat o creștere a cifrei de afaceri de 11,2% pe plan local și s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.


 

Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....