Silvia Sticlea, noul Country Manager al Nestlé România

Nestlé o numeşte pe Silvia Sticlea, în prezent Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé, în funcţia de Country Manager al Nestlé România. Aceasta va prelua portofoliul de la Leszek Wacirz începând cu 1 ianuarie 2022 și va fi prima femeie care preia această funcție la nivel local.Silvia Sticlea, noul Country Manager al Nestlé România

Leszek Wacirz a coordonat activitatea companiei în România în ultimii patru ani. Odată cu încheierea mandatului în România, acesta își va asuma un nou rol de Market Head la cârma operațiunilor Nestlé Turcia, o piață aflată în plină expansiune.

„Numirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager reprezintă o consolidare a angajamentului companiei față de România și față de echipa locală, echipă ce va fi astfel constituită 100% din specialiști și profesioniști români, odată cu această schimbare”, explică reprezentanții companiei.

„Aș vrea să le mulțumesc în primul rând colegilor din România pentru cei patru ani petrecuți împreună, pentru toate eforturile depuse și pentru toate lucrurile minunate pe care le-am realizat. Am trecut împreună printr-o pandemie, am fost alături unii de alții la greu”, declară Leszek Wacirz, Country Manager, Nestlé România.

Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziția de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o noua poziție la nivel central, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 sa preia funcția de Marketing Advisor. În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est. A fost numită apoi, în 2015, în funcția de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziției pe care o deține în prezent în 2018, coordonând cu succes categoria la nivelul mai multor țări.

Cu o experiență vastă în zona comercială și de comunicare, Silvia Sticlea este un Business Manager cu experiență, cu spirit antreprenorial excepțional și o abilitate crescută în adaptarea la situații complexe în geografii multiple, în cadrul pieței Europei de Sud-Est, cu aptitudini de leadership excepționale și cu o orientare atentă către oameni și echipe.

La nivel local, Nestlé are ca țintă dublarea activității sale în următorii 5-10 ani, atât prin creștere organică, prin mixul de produse oferite pe piață, cât și prin potențiale fuziuni și achiziții. Drept urmare, în cadrul companiei ar putea fi create peste 170 de noi locuri de muncă în următorii ani, ajungându-se la un număr mediu de 661 angajați comparativ cu 483 la finalul anului 2020.

Mai mult, cifra de afaceri ar putea crește până la peste 1.800 milioane lei în următorii 5-10 ani, comparativ cu 933 milioane lei în 2020. Considerând o dublare a activității, cifra cumulată de afaceri ar putea ajunge la 7.500 milioane lei, iar taxele plătite la bugetul de stat (exceptând contribuțiile suportate de angajați aferente salariilor) ar putea atinge peste 110 milioane de lei.

Nestlé este lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor, în Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI). Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Silvia Sticlea și lecția consecvenței în business
Silvia Sticlea și lecția consecvenței în business
Orientată către soluții și rezultate și nu spre despicat firul în patru, jucător de echipă și cu grijă față de cei din jur și, mai...
Bilanțul Nestlé România după 25 de ani pe piața locală
Bilanțul Nestlé România după 25 de ani pe piața locală
11 miliarde de lei cifra de afaceri, 500 de milioane de lei plătite la bugetul de stat ca și contribuții plătite angajaților, 650 de milioane...