Schimbări în managementul Alka
După 11 ani în care a lucrat la departamentul de marketing și comunicare al Alka, Ruxandra Roman va ocupa, începând cu luna martie a acestui an, poziția de Business Development Director al grupului.
Funcția de Marketing & Communication Director deținută de Ruxandra Roman va fi preluată de către Gabriela Gălățanu, care se alătură producătorului Alka după mai bine de nouă ani petrecuţi în industria băuturilor, la Heineken şi Coca-Cola Hellenic, tot pe marketing.
Alka Co, afacere de familie înființată în 1994, a fost primul procesator de cafea din România. După două decenii şi investiţii de zeci de milioane de euro în business, Alka Grup este în prezent unul din principalii jucători din FMCG din regiune şi cel mai mare producător de dulciuri şi snacks-uri sărate din piaţa locală.
Compania produce snacks-uri sărate, prăjituri ambalate, napolitane, biscuiţi şi cafea şi are distribuţie proprie atât pentru brandurile sale, cât şi pentru produsele altor companii. Anul acesta Alka a preluat şi importul şi distribuţia pe piaţa românească a acadelelor Chupa Chups şi a bomboanelor Mentos.





