Președintele Ursus Breweries pleacă în Polonia, tot la Asahi

După cinci ani de activitate în România, Igor Tikhonov, Președintele Ursus Breweries, va prelua o nouă funcție în cadrul Asahi Breweries Europe Group (ABEG). Acesta a fost numit de curând Președinte al Kompania Piwowarska, subsidiara ABEG din Polonia, și va prelua noul rol până la finalul lunii octombrie.
Oficialii Ursus Breweries au precizat că vor anunța numele succesorului lui Igor Tikhonov în perioada următoare.
În mandatul său, producătorul Ursus a fost integrat în grupul japonez  Asahi, în urma finalizării unei tranzacții de 7,3 miliarde de euro ce a inclus foste branduri și active ale SABMiller din cinci țări din Europa de Est: România, Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria. Preluarea s-a finalizat în 2017.
Ursus Breweries este liderul pieței locale de bere, cu branduri precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s etc. Compania a finalizat anul 2017 cu afaceri de 1710 milioane de lei și un profit net de 158 mil. lei, ambele valori fiind în creștere față de 2016.
Președintele Ursus Breweries pleacă în Polonia, tot la Asahi
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...