Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global

PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de 2019.
 
Dacă la debutul crizei producătorul de băuturi răcoritoare și snackuri a asistat la o scădere dramatică a vânzărilor, în trimestrele trei și patru vânzările au revenit pe trend ascendent, susținute de divizia de snackuri.
 
La nivel global, veniturile nete pe trimestrul patru au marcat o creștere de 8,8%, până la 18,5 miliarde de euro, în timp ce rezultatele anuale au înregistrat o evoluție de 4,8%, până la 58 miliarde de euro. 
Dacă vorbim de Europa, în 2020 veniturile companiei s-au majorat cu 6%, iar profitul operațional s-a majorat cu 2%, reflectând o creștere organică a volumelor.
 
Reprezentanții producătorului mizează pe campania de vaccinare și prognozează pentru 2021 un avans de 5% al vânzărilor, care se va evidenția în a doua parte a anului. Pe de altă parte, ei sunt siguri că anumite tendințe de consum cauzate de pandemie – cum ar fi comerțul online, munca de acasă și preferința consumatorilor pentru branduri puternice -  vor fi vizibile și în acest an.
 
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...