Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România

Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.
Top Social Brands 2021 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente din online-ul românesc.
“Brandurile campioane în social media în 2021 sunt cele care nu s-au oprit în pandemie, ci au elaborat strategii adaptate noii realități pentru a rămâne alături de consumatori. Au inovat și au creat trenduri, au intrat pe noi nișe, au explorat creativ rețele sociale aflate încă la început. Performanța în social media combină creativitatea, inovația și tehnologia cu o strategie bine pusă la punct, pentru a coordona activitățile complexe din zona de digital. Top Social Brands ne arată brandurile care au reușit să facă asta în 2021”, spune Gabriel Bârligă, redactor-șef Biz.
Rețelele sociale au devenit esențiale în viața multora dintre noi și reprezintă un instrument de business extrem de valoros pentru brandurile care știu cum să folosească la maxim avantajele oferite de acestea. Iar cele mai bune 50 de branduri în social media din România fac exact acest lucru, prin creativitate, inovație, tehnologie și strategie. Ele sunt cu adevărat Top Social Brands.
Înregistrarea conferinței, alături de lansarea topului poate fi urmărită aici.
Întregul clasament, care cuprinde 50 de branduri, este disponibil în numărul 354 al revistei Biz, care apare pe piață pe 15 iulie.
Despre metodologie puteți afla mai multe informații aici.
Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...