Pluxee face schimbări în conducerea businessurilor din România și Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creștere a companiei

Pluxee România și Bulgaria anunță o schimbare strategică a echipei de management, menită să consolideze angajamentul de creștere a companiei, ca partener global în beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților. Începând cu 22 iulie 2024, Gabor Olajos, care a ocupat anterior funcția de Chief Operating Officer, Pluxee Bulgaria, va prelua rolul de Country Managing Director pentru Pluxee România și Bulgaria. Gabor Olajos Country Managing Director pentru Pluxee România & Bulgaria

Cu peste 20 de ani de experiență în vânzări și managementul afacerilor, Gabor Olajos face parte din echipa Pluxee din 2001, când s-a alăturat entității din Ungaria (pe atunci Sodexo Ungaria). Din rolul său de director de vânzări la Pluxee Ungaria, Gabor a jucat un rol important în consolidarea poziției de lider a companiei. În 2016, Gabor Olajos s-a alăturat echipei din România în calitate de Sales Director și a avut o contribuție esențială în procesul de tranziție digitală a companiei, de la voucherele tradiționale, pe hârtie, la cele electronice.

În același timp, el a implementat o strategie bazată pe date pentru eficientizarea vânzărilor și a contribuit la consolidarea poziției de lider a companiei în special în sectorul de turism, unde cota de piață a companiei a crescut la peste 50%. În 2021, Gabor Olajos a fost promovat în funcția de Chief Operating Officer pentru Pluxee Bulgaria, continuând dezvoltarea business-ului și susținând procesul de schimbare al companiei în vederea digitalizării tichetelor de masă. Sub conducerea sa, Pluxee Bulgaria a făcut tranziția la un mod de lucru digital, ceea ce a dus la o creștere de zece ori a afacerilor, asigurând totodată cu succes trecerea la noua identitate de brand.

„Sunt entuziasmat să revin în România pentru a continua proiectele remarcabile realizate de Manuel Fernandez Amezaga și echipa sa. În urma lansării cu succes a noului brand care a poziționat Pluxee ca jucător cheie în cadrul industriei de beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, sunt încrezător că, împreună cu echipa extrem de talentată de aici, suntem pregătiți să ne consolidăm rolul de partener global și lider de opinie pentru comunitatea noastră de business formată din peste 35.000 de clienți, două milioane de angajați și peste 55.000 de locații comerciale. Obiectivul meu este de a impulsiona inițiativele inovatoare marca Pluxee și de a consolida parteneriatul nostru cu sectorul IMM-urilor, accelerând în același timp eforturile către o companie locală sustenabilă, cu o contribuție semnificativă la obiectivul ambițios de reducere a amprentei de carbon la nivel global”, a declarat Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România și Bulgaria.

Gabor Olajos preia rolul deținut anterior de Manuel Fernandez Amezaga, care a fost promovat ca Chief Revenue Growth Officer pentru America Latină (Zona Spaniolă). Manuel Fernandez Amezaga, care s-a alăturat, de asemenea, Comitetului Executiv Global pentru Pluxee, a ocupat funcția de CEO Pluxee România și Bulgaria începând cu august 2020.

„Sunt mai mult decât recunoscător pentru oportunitatea extraordinară de a lucra cu echipele Pluxee din România și Bulgaria. Împreună, nu numai că am lansat cu succes noul nostru brand și am făcut tranziția către o companie inovatoare, axată pe digitalizare, dar ne-am și consolidat poziția de partener principal de beneficii pentru angajații din România. Sunt încrezător că Gabor Olajos va continua activitatea de succes a companiei și va întări angajamentul față de partenerii noștri și angajații acestora”, a adăugat Manuel Fernandez Amezaga, Chief Revenue Growth Pluxee for Hispanic Latin America.

În rolul de Country Operating Director al Pluxee Bulgaria, compania l-a numit pe Marius Popescu, care a deținut anterior poziția de Sales Director în România. Cu o vechime de peste 24 de ani în cadrul companiei, Marius a jucat un rol cheie în transformarea digitală a portofoliului de produse al companiei, având în același timp un rol strategic în implementarea unor parteneriate importante precum cel cu MyBenefits, platforma de loializare si beneficii pentru angajati și The Happiness Index, platformă bazată pe neuroștiințe care ajută organizațiile să măsoare principalii factori de implicare și fericire a angajaților pentru a-și îmbunătăți strategia de resurse umane.

Pluxee este un jucător global în beneficiile și implicarea angajaților care operează în 31 de țări. Ajută companiile să atragă, să implice și să rețină talentele datorită unei game largi de soluții în domeniile Mese & Alimente, Wellbeing, Stil de viață, Recompense & Recunoaștere și Beneficii publice. Sprijinită de o tehnologie de vârf și de peste 5.000 de membri angajați ai echipei, Pluxee acționează ca un partener de încredere în cadrul unui ecosistem B2B2C foarte interconectat, format din peste 500.000 de clienți, 36 de milioane de consumatori și 1,7 milioane de comercianți.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Edenred: Retailul, în top din punctul de vedere al bugetelor alocate pentru beneficiile extrasalariale
Edenred: Retailul, în top din punctul de vedere al bugetelor alocate pentru beneficiile extrasalariale
Bugetul mediu lunar alocat beneficiilor extrasalariale oferite de companii angajaților a crescut în 2023 cu un procent de 12%, de la 696 de lei la...