Noul acționar al Ursus îi prelungește mandatul actualului GM cu încă doi ani
La scurt timp după ce grupul japonez Asahi a devenit acționarul Ursus Breweries, președintelui companiei din România, Igor Tikhonov, i-a fost prelungit mandatul cu încă doi ani.
Ursus Breweries are de puțin timp un nou acționar, dar președintele companiei rămâne tot Igor Tikhonov, care a primit încă un mandat de doi ani la conducerea producătorului de bere.
„Ursus Breweries este liderul pieței de bere din Romania și sunt onorat că voi asigura în continuare conducerea unei companii atât de solide, care are un rol important și o contribuție semnificativă pentru economia românească. Îmi face plăcere să constat faptul că una din trei beri vândute în România face parte din portofoliul nostru. Alături de echipa de oameni extraordinari ai Ursus Breweries, voi continua să mă concentrez asupra dezvoltării a ceea ce compania noastră a construit deja în România: o bază de producție solidă, un portofoliu puternic de mărci, incluzând atât mărci-simbol cu o puternică tradiție românească, precum și importante mărci internaționale și o echipă locală extraordinara”, a declarat Igor Tikhonov pentru Progresiv.
Grupul japonez Asahi a finalizat la sfârșitul lunii martie achiziția fostelor operațiuni de business și mărci deținute de SABMiller în Europa Centrală și de Est (CEE), care include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe operațiunilor din regiune.
Aprobarea din partea Comisiei Europene a achiziției SABMiller de către AB InBev a fost condiționată de angajamentul AB InBev de a vinde operațiunile din centrul și estul Europei. La începutul lunii martie, Comisia Europeană anunțase faptul că și-a dat acordul pentru vânzarea acestor operațiuni către Asahi.
Grupul Asahi a devenit astfel noul acționar al Ursus Breweries – lider în categoria de profil, cu branduri precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s etc.