Ursus Breweries, investiții de peste 50 mil. euro în producție și logistică
Ursus Breweries, cel mai important jucător din industria locală a berii, a investit în perioada 2018-2020 peste 50 de milioane de euro în diverse arii de activitate precum facilități de producție sau depozite, arată datele celui de-al șaselea raport de Dezvoltare Durabilă al companiei.
Raportul mai arată că în perioada menționată compania a produs 21,5 mil. hl de bere. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca.
Mai mult, în 2020, chiar și în condițiile unui an afectat puternic de pandemie, contribuțiile Ursus Breweries la bugetul național și local au fost de peste 550 milioane de lei.
De asemenea, importanța sprijinirii furnizorilor locali a fost, în continuare, pe agenda dezvoltării durabile a companiei, astfel că, în perioada analizată, în medie, 74% din bugetul de achiziții al companiei a fost direcționat către furnizori din România.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. Din 2017, Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.