Ursus Breweries are un nou Președinte
Michał Mrowiec, actualul Vicepreședinte de Vânzari al Kompania Piwowarska, va prelua rolul de Președinte al Ursus România începând cu data de 1 ianuarie 2023, după decizia lui Paul Barnett de a se întoarce în țara natală, Australia.
Michał a făcut parte, în ultimii șapte ani, din echipa Kompania Piwowarska, afacerea poloneză a grupului Asahi Europe & International. A avut o contribuție semnificativă la creșterea profitabilității prin transformarea strategiei comerciale a companiei și prin coordonarea unor proiecte majore de investiții. Anterior, a fost Director Comercial la Coca Cola HBC în Polonia și Vicepreședinte de Vânzări la Unilever, implementând mai multe inițiative de transformare organizațională. Michał a finalizat masteratul la Universitatea de Economie din Katowice, Polonia.
„Numirea la conducerea Ursus Breweries mă onorează și mă bucur să vin în România – o țară care se aseamănă cu țara mea natală, Polonia. Echipa de aici face performanță, iar compania are deja rolul de lider al pieței berii și am acceptat cu entuziasm provocarea de a duce mai departe proiectele de dezvoltare sustenabilă și comercială ale companiei, demarate de echipă alături de Paul. Voi lucra îndeaproape cu colegii mei și îmi voi pune la dispoziție know-how-ul și experiența acumulate până acum astfel încât să ne menținem pe același loc în topul preferințelor consumatorilor din România”, a declarat Michał Mrowiec.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International. Ursus Breweries și-a păstrat în 2021 poziția de lider pe piața locală a berii, cu o cifră de afaceri de 2,14 miliarde de lei. Astfel, compania a bifat un plus de circa 11% prin comparație cu 2020. De asemenea, compania a raportat anul trecut un profit net de 261 de milioane de lei, în creștere cu 7% față de 2020, când rezultatul a fost de 244 de milioane de lei.