Lidl România are un nou manager pentru divizia de expansiune
Divizia Servicii Centrale și Expansiune din cadrul Lidl România este condusă de un nou manager. Este vorba de Dragoș Ionescu, care a preluat noile atribuții de la fostul director al Diviziei – Sergiu Fală.
„Sergiu Fală a decis să încheie activitatea în compania noastră și să dea curs unor noi provocări profesionale. Atribuțiile sale au fost preluate de Dragoș Ionescu. Dragoș s-a alăturat companiei în urmă cu 11 ani în echipa de expansiune și a ocupat de-a lungul timpului mai multe poziții de conducere în cadrul Diviziei de Servicii Centrale și Expansiune a companiei”, au declarat reprezentanții retailerului german pentru Revista Progresiv.
Dragoș Ionescu este absolvent al Academiei de Studii Economice (ASE) și o obținut un MBA în cadrul ASE.
La rândul său, Sergiu Fală este unul dintre managerii care a contribuit la intrarea retailerului german pe piața din România, ulterior contribuind foarte mult la dezvoltarea și expansiunea rețelei pe plan local.
În România, germanii de la Lidl operează în prezent o rețea de 211 magazine, cu 9 unități mai mult decât la finalul anului 2016. Lidl România a înregistrat o cifră de afaceri de 5,57 miliarde de lei în 2016 (1,24 miliarde euro, la un curs de 1 euro = 4,49 – n.red), în creștere cu 18% față de anul precedent, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.